Nog een nachtje te gaan - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van sanne coer - WaarBenJij.nu Nog een nachtje te gaan - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van sanne coer - WaarBenJij.nu

Nog een nachtje te gaan

Blijf op de hoogte en volg sanne

08 Maart 2013 | Nederland, Zeeland

Beste mensen,
Eindelijk is het dan zo ver! Morgen vertrek ik met het vliegtuig richting een enorm spannend en interessant avontuur! Vandaag nog lichtelijk gestrest, maar zoals altijd viel het regelen van de laatste dingen reuze mee en heb ik vanmiddag toch nog even van de rust kunnen genieten.

Mijn koffers,beide aan het maximum gewicht, staan al beneden en wachten tot ze ingeladen worden. Meestal kom ik niet aan het gewicht wat maximaal toegestaan is, maar door de vrijgevigheid van mensen in mijn omgeving maakt dat ik het deze keer wel haal. Bedankt hiervoor!!

Een koffer vol met speelgoed, crea dingen en lachobjecten gaat richting ghana en zal daar op menig gezicht een glimlach toveren! Ondanks mijn goede voorbereidingen heb ik wel al de hele dag last van zenuwen. Zoals het me afgelopen week op het werk regelmatig gebeurde, vergat ik mijn jas op de verkeerde plek te hangen of andere stommiteiten ( die ik anders nooit maak....). Ik reageer chaggie en kan stiekem niet zo heel veel hebben. sorry daarvoor...hopelijk zakt dit wat en verdwijnt de buikpijn zodra ik in het vliegtuig zit!
Ik heb van diverse mensen en avonturiers gehoord dat ik zeker niet druk moet maken om de mensen en de ontvangst daar...gelukkig praat ik makkelijk aan en lijkt me dat ook geen probleem. Maar toch...

Zaterdagnacht zal ik in de stad Accra overnachten en zal ik zondag verder reizen naar mijn gastgezin. Zo benieuwd naar hen!

Eindelijk is dit een heel groot avontuur en heb ik er gewoon echt zin in...dus wereld kom maar op!!

Tchau


  • 08 Maart 2013 - 19:27

    Helmi:

    Heel veel plezier!

  • 08 Maart 2013 - 21:05

    Michelle:

    Lieve Sanne, heel veel plezier in Ghana. Het is nu nog even spannend maar als je er dadelijk bent kan het geniet beginnen. De kinderen boffen maar met zo'n gezellig juf! Veel plezier!

  • 08 Maart 2013 - 23:26

    Judith Toonen:

    Lieve Sanne, namens Paul, Phil, Jim en mezelf wens ik je een goede trip toe. Geweldig dat je dit doet. We zijn trots op jou. Geniet er van en dan zullen anderen zeker van jou genieten.

  • 09 Maart 2013 - 03:28

    Evelien Maas:

    Sanne, geniet van deze bijzondere kans en alles wat op je pad komt! Ik wens je een goede reis en veel
    succes daar!

  • 09 Maart 2013 - 18:44

    Anne-marie:

    Lieve zus ik wil jou heel veel plezier toewensen....ook namens je nichtje en neefjes.....
    Ik lees het wel weer !


  • 10 Maart 2013 - 12:27

    Kristel:

    Spannend Sanne! Je bent nu als het goed is bij je gastgezin aangekomen, of bijna. Ben benieuwd naar je eerste indrukken! :)

  • 13 Maart 2013 - 09:43

    Mickey Vd Vijver:

    heel veel plezier ik ben kei jaloers! als je terug bent wil ik graag je verhalen horen
    liefs mickey

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sanne

Lees en hopelijk vind je mijn enthousiasme terug in mijn verhalen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 350
Totaal aantal bezoekers 23569

Voorgaande reizen:

09 Maart 2013 - 08 April 2013

Ghana 2013

10 Mei 2006 - 10 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: