een heleboel geld armer! - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van sanne coer - WaarBenJij.nu een heleboel geld armer! - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van sanne coer - WaarBenJij.nu

een heleboel geld armer!

Blijf op de hoogte en volg sanne

11 December 2012 | Nederland, Zeeland

Hoi mensen,
Hierbij een berichtje waarbij ik jullie weer een beetje kan updaten. Heel veel nieuws breng ik nog niet. Maar ik kreeg gisteren een email van de organisatie met het vriendelijke verzoek om het project geld over te maken, zodat alles in gang gezet kan worden. Ik dus maar braaf gedaan. Maar ineens lijkt mijn spaarrekening zoveel leger...Nou, ik moet er wel iets voor over hebben! Dus nu kunnen ze het project waar ik bij geplaatst ben gaan bevestigen en bekostigen! Ik ben zo benieuwd naar waar ik geplaats ga worden.
Dat zal nog een paar weekjes moeten wachten! Daarom hobbelen we nog maar even lekker door!

groetjesss

• 16 Januari 2013 - 16:25

Jorinde Voskes:

Hoi Sanne,

je had een tijdje geleden gereageerd op mijn reisverslag over Ghana.
    Leuk om te horen dat je ook naar Ghana gaat!
    Ik wil je graag helpen met de voorbereiding (:
    Misschien is het makkelijker als je je emailadres even naar me mailt?
    Mijn emailadres is jorinde_voskes@hotmail.com

Succes met de voorbereidingen!