jah mn adres...... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu jah mn adres...... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu

jah mn adres......

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sanne

10 Juli 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

ejj mensen...jah dan vandaag tog weer de poging gewaagd en jah t is me gelukt om in de office achter internet te komen! dat is wel egt mega kewl...Ginger zit nu achter me...is asstistente directrice...Zij is egt mega vetttt!!! :D:D Ze is egt een hartelijk mens...Wel de oudste maar dat maakt niet uit hahaha:D:D Ik kan het wel goed met haar vinden...Even over vandaag...

Nou ik heb vandaag dus eindelijk weer de cabine nummer 4...heb cabin 5,3 en 7 gehad deze week:) maar nu ben ik dus weer terug in mijn eigen cabin..En jah het is egt zwaar werk...Want we zijn al 3 dagen bezig om een lift te krijgen of iets dergelijks...want het is niet te doen om die mensen elke dag in bad te doen...Zijn btw 3 mensen, 2 heel zwaar en vandaag een nieuwe gekregen...hij is gelukkig geheel zelfstandig! maar goewd...vandaag dachten we dus eindelijk een goed hulpmiddel te hebben(voor een camp dan) en we gingen dat dus uitproberen!:D Maar goewd...hadden we de man bijna onder de douche breekt de stoel af dus mijn adrenaline schoot omhoog...Had het net op tijd beet samen met mary...Mijn mede counselor..(theresa is vrij vandaag) Mary hield die persoon dus even alleen vast en ik rennen om iemand erbij te halen...Kwamen ze meteen met 3 mensen erbij staan om te helpen..mary rende in tranen weg...Want jah als er egt iets gebeurt was dan was het onze schuld geweest...:S Maar goewd...ik heb deze man dus nog alleen gedoucht. Naderhand kwam Tom (program director) ons helpen hem weer terug te zetten in zijn rolstoel...Gelukkig had hij er niets mee geleden, maar jah was wel egt eng...:S:S En naderhand (nu dus) heb ik last van mijn rug...Ik ben al naar de medic geweest hier op het camp, heeft me wat gemasseerd en pijnstillers gegeven...En moet morgen rustig aan doen...Ik denk dat het meer de spieren zijn dan mijn wervels..maar jah je moet wel opletten met zoiets...En jah dan nog iets grappigs..We hadden die andere al gedoucht...Hij is egt een grapjas...Lacht om alles...mega kewl!!:D:D Maar goewd...wij hadden hem dus net helemaal goed gedoucht...begint ie ineens te ....poepen zeg maar in zijn rolstoe...Lekker vies...maar hij helemaal lachen!! En wij de rotzooi weer opruimen:S Dat was minder...maar hij lachte en had er egt schik in...dat is wel egt mega kewl!!:D:D Want jah hij kan verder ook niets...En jah dit is dan niet de manier om plezier te maken, maar jah...weet hij veel!!! Nu zit ik dus lkkr te internetten.....Want jah MORGENNNN VRIJJJJJJJJJ:D:D na 8 zware dagen eindelijk vrij:D:D Jah daar leef je egt naar toe soms hoor...Maar goewd...Samen met Lucy(scotland) en Jessica(frankrijk) gaan we shoppen en beachen in Atlantic city...Eerst lkkr uitslapen tot 11 uur en dan bellen en dan om 11.13 vertrekken we richting de busstation en dan 45 minuten in de bus en dan...HEERLIJK ONTSPANNEN!!! Want jah eerst wilden we eigenlijk gewoon op het camp blijven, maar jah het is egt fijn om even van het camp af te gaan!!
maar goewd...dat ga ik morgen dus doen...En mijn ouders bellen is wel heel belangrijk...ze zijn namelijk op vakantie geweest en jah wil wel even weten hoe het in luxemburg was! Want jah daar ben ik ook bijna elk jaar wel geweest.....maar goewd...even iets anders....

Ik heb ook een eigen postvakje...En dat wil dus zeggen dat ik post kan ontvangen!!!!!
En jah niemand heeft egter mn adres dus bij deze;

camp sun 'n fun
t.a.v sanne vd coer
P.O. Box 460
williamstow, New Jersey 08094.

Voor degene die dat willen...zou ik wel leuk vinden...maarjah ik w8 gewoon rustig af!!!:D:D

Bij deze wil ik weer gaan stoppen en een heerlijke douche nemen en dan lkkr genieten van een film;) en natuurlijk ook lkkr slapen...zonder campers....;):D:D

Tot snelllllllllllllllll!!!!!

  • 10 Juli 2006 - 09:39

    Het Thuis Front:

    Sanne ,fien en ik hebben je berichtje vannacht gelezen.het was 5uur. maar na de nodige dagrust hahahahaha schrijf ik je nu. je moet de groetjes hebben van fien.we zijn trouwens ons pap en ik nog niet op vakantie geweest hoor. dit is pas het weekend van 22 en 23 juli.ik verwacht je telefoontje vanavond om een uur of 18.00 uur ben benieuwt. gelukkig is de pc daar weer gemaakt. onze mark hadden jullie daar dus niet nodig hahahahaha. ik ga vanmiddag samen met siebren naar tante mien, die heb ik net gebeld. siebren komt vanmiddag mooi hierheen. ons anne/marie en johan hebben een bruiloft. kan ik mooi alles wat je geschreven hebt aan haar geven. vind ze erg leuk.ik lees wel dat je heel wat meemaakt en dat het verder wel goed gaat. hoop dat je een erg fijne vrije dag hebt gehad, mooi weer en zo. stop hier even mee. meisje tot schrijfs daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag je mama.

  • 10 Juli 2006 - 16:56

    Rosanne:

    hey san,
    heb vandaag weer een drukke en benauwde dag gehad met werken. op het kdv is het ongeveer 30 graden binnen dus is fijn werken. en was de vrije dag vandaag lekker? denk het wel. maar ik ga nu weer... is zal proberen om een kaart naar je toe te sturen.

    kus Rosanne

  • 10 Juli 2006 - 21:02

    Je Zus:

    Ha meissie,

    Ben blij dat het toch allemaal heel goed gaat, daar..... en maar geld uitgeven ;-)

    Maar goed je bent nu daar, dus genieten!!!

    Maar ik mis wel een paar leuke kiekjes, ben ook zo benieuwd naar daar. Maar niet alleen ik ;-), ook je neeffie.

    Hij is trouwens vandaag weer bij opa & oma geweest ( ma. 10-07-06 ), hij heeft het daar naar z'n zin. Oma sleept hem mee naar tante mien, waar ze samen hem de fles hebben gegeven en verschoont en jah.... lkkr genieten van hem.

    Het is nu 28 graden hier en behoorlijk benauwd, zeg maar gerust drukkend.
    Dus we krijgen binnenkort wel weer een flinke stortbui, net als afgelopen donderdag. Toen is er alleen al in schaijk al 25 ml regen gevallen. Maar goed, is wel lekker naa die hitte. ;-)

    Maar ach ga weer stoppen de kleine nog een beetje drinken geven en dan heerlijk slapen. ( de hele nacht ) HEERLIJK!!!

    Meid het ga je daar nog goed en we reageren wel weer. En het kaartje is binnenkort onderweg naar je!!

    Groetjes & X-jes ons.
    Dikke kus van Siebren.

    p.s. Heb je het mailtje ontvangen van Siebren?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sanne

Lees en hopelijk vind je mijn enthousiasme terug in mijn verhalen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 65
Totaal aantal bezoekers 23583

Voorgaande reizen:

09 Maart 2013 - 08 April 2013

Ghana 2013

10 Mei 2006 - 10 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: