at the burger king.... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu at the burger king.... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu

at the burger king....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sanne

06 Juli 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Ejj mensuh...
De internet is eraf op het camp...Bliksem heeft hele computer opgeblazen:S Maar goewd...dus nu ff de kans om in de burger king te internetten...Hebnet een heerlijk stukje nederlandse appeltaart op!!!! OEHHH wat mis ik de nederlandse stampotten;)
Maar ff tussendoor...Er was dus weer een nieuwe week begonnen...Ikbegon n een te leuke cabine...7 spontane jongens tussen de 27 en de 45 jaar oud...Deden alles zelfstandig...maar omdat iemand weg gegaan is...(kon de druk niet aan) ben ik verplaatst naar een andere cabine..Cabine nummer 4...Met 3 counselors en 3 mannen...Tussen de 25 en de 41 jaar oud. 2 ervan in een rolstoel en kunnen niets zelfs...en 1 die behoorlijk zelfstandig is. Maar het is wel sjouwen met 3 counselors...Was heel raar...Ik moest die mannen dus helemaal wassen..Ik in paniek, want jah...hoe ga je da aanpakken...maar het viel allemaal wel mee...Ik vind het zelfs leuk om te doen!! Jah een zorgzame type;) Maaromdat dit een 2 weken sesion is mochten we een dag uitzoeken die we vrij wilden zijn...Nou dat merken we...Gisteren ben ik in 4 gekomen en morgen moet ik weer in 3 eendag meehelpen...zijn vrouwen...heb ik nog niet gehad hier..dus ben benieuwd..Verder ben ik zelfmaandag pas vrij....dus dat wordt nog ff flink doorpoten..komt allemaal goed.. we zijn maandag met zn vieren en hebben al afgesproken eerst een ochtend uit te slapen en smiddags te gaan winkelen! Dus jah dat komt ook helemaalgoed...Ik heb gehoord dat het heerlijk(TE) warm isbij jullie...Nou hier is het overdag niet te hebben en savonds stormt het en donder:D:D Vind dat wel leuk...campers in paniek en jah ik mag dan diemensen troosten...Sow lief:D:D:D Ik houdt echt van die campers!!!! Ze zijn zo dankbaar voor alles wat je doet! Geweldig gewoon!!:D Zo ook toen een van mijn campers vandaag(in een rolstoel) in zijn broek jah...uhm....zijn behoefte gedaan had...Voelde hij zich egt schuldig dat wij dat op moesten ruimen...noujah...hij kan ook gewoon niets zelf dus jah....dit kan dan ook gebeuren...:D:D Maar jah is wel egt heel leuk...Deze week hebben we holiday als thema en volgende week christmas in July....Krijgen we een egte kerstboom en pakjes;) Vandaag was het halloween...Sow leuk..Iedereen verkleedt..leuke foto's van gemaakt...zodra de compu gemaakt is zal ik ze erop zetten:D:D Maar goewd...

Op het strand was het egt heerlijk! Lkkr uitgewaaid en verbrand..(jah ik jah;)) Dus nu lkkr bruin...Dat scheelt wel veel:D:D Was egt zoals in de films..De boulevard..sow rielekst:D:D Dit gaan we dus vaker doen!

OW jah fijn dat jullie allemaal zo goed hebben...met je nieuwe baan, vakantie en weet ik wat nog meer!Ben ookheel blij om dat te horen...Want jah...3maanden is niet niets...Vooral het bejaardenhuis mis ik wel, vooral enkele bewoners...en dan t ven! Geweldig...Mevr v R....Zal wel steeds vragen hoe het met me gaat! Nou ze heeft helemaal gelijk...Amerika is egt geweldig en ik beleef hier een geweldige tijd:D:D

Verder moet ik er wel even bij zetten, dat niet alles rozengeur en manenschijn is hier...Ik heb ook hele slechte dagen...Gisteren toevallig...Maar toen ik mn moeder hoorde ging het weer beter...Ik wist niet dat een bekende stem vooral van mn ouders dan zoveel voor je kan betekenen!!:D:D En jah moe...heel moe benik...maar jah de dagen die vrij ben zorg ik gewoon dat ik uitslaap...

Btw...afgelopen zondag hier naar de kerk geweest om 7.45 uur in demorgen....:S Maar goewd...was egt heel mooi om te horen en te zien...En nu gaan we waarschijnlijk nog een keer naar een happyclappic church(gospel). Iedereen heeft het erover...dus jah dat ga ik ook zeker heen...Ik heb ook 4 cds nu...met happy clappic...hahahah:D:Ddie campers liggen helemaal in een scheur daarom...sow geweldig...:D:D
Maar ik moet nu egt gaan stoppen!! Ik weet niet wanneer ik weer iets schrijf maar hopelijk kunnen jullie weer even vooruit!!!!

BLIJF SCHRIJVEN DIT VIND IK EGT GEWELDIG:D:D:D

  • 06 Juli 2006 - 09:09

    Kristel:

    Hej Sanne,
    Echt leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt daar!
    Het lijkt me wel erg zwaar hoor, knap dat je t zo goed doet!
    Veel plezier de komende tijd! :)
    En ik ga lekker genieten in Normandië vanaf zaterdag, hihi..
    We zullen veel aan je denken!
    Groetjes Kristel

  • 06 Juli 2006 - 12:08

    Je Zus:

    He meissie
    ben blij dat je het naar je zin hebt. En zo gauw je weer thuis bent gaan we uitgebreid stampot eten, oke ;-)

    Nou veel sterkte verder daar en we horen wel weer van je

    groetjes xxxxx ons

  • 06 Juli 2006 - 16:36

    Je Broer:

    Ha Sanne, ben ik niet goed genoeg om naar te luisteren, die pc sturen ze maar hier heen dan maak k m wel. You will be up and running in no-time.

    Missen je wel hier, zor maar dat je ons niet vergeet daar in verweg-ie-stan.

    Mis you,

    Mark

  • 07 Juli 2006 - 05:33

    Astrid:

    Hoi Sanne,
    Echt leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt. Zo te lezen is het soms wel zwaar, maar ook erg dankbaar en leuk! Heel veel plezier nog! En tot in september.
    Groetjes astrid
    P.S. We zullen je missen in Normandië.

  • 07 Juli 2006 - 16:33

    Het Thuis Front:

    we hebben weer je bericht gelezen. ik hoop voor jullie dat die pc toch vlug gemaakt zal worden. hier gaat alles gewoon zijn gangetje. het is hier echt benauwt, op dit moment regent het wat. is wel prettig moet ik zeggen. maar het blijft voorlopig hier aan de warme kant, de verwachtingen zijn tot na het weekend zo,n 25 graden. je schrijft dat je de verzorging ook wel leuk vind, je collega,s in compostella willen je best wel in de verzorging . misschien een ideetje. zeg sanne ik ga nu stoppen, blijf je goed volgen elke dag. daaag groetjes van ons Mark,Papa en natuurlijk ook je moeder daaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

  • 09 Juli 2006 - 12:18

    Rosanne:

    hey san,
    zo te lezen gaat het wel allemaal lukken daar.
    Maar wel vervelend dat je naar die andere cabine moest...
    En hoe is het bevallen bij de dames op de groep? dat is toch anders dan al die mannen om je heen ;)... maar daar weet sanne wel raad mee he :p ;)(denk aan spanje)
    nou werk ze en veel plezier morgen(maandag) met je vrije dag.

    kus Rosanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sanne

Lees en hopelijk vind je mijn enthousiasme terug in mijn verhalen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 71
Totaal aantal bezoekers 23605

Voorgaande reizen:

09 Maart 2013 - 08 April 2013

Ghana 2013

10 Mei 2006 - 10 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: