2 dagen camperssss - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu 2 dagen camperssss - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu

2 dagen camperssss

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sanne

26 Juni 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Ejj mense...zag nu mn kans schoon om even te gaan! We hebben het namelijk erg druk met de campers...Het zijn 8 mannen tussen de 54 een de 65 jaar oud! Allemaal verstandelijk beperkt! Ik zit gelukkig samen met Violette in een cabin, maar ook met Dominic...En jah hij...heeft zelf ook een autisme...Dus jah eigenlijk hebben we er 9;) maar goewd...Hij is er nooit en alleen wanneer hij denkt iets belangrijks te moeten doen! Maar geowd...dit verandert ook wel weer...Violette en ik wisselen elkaar steeds af met pauze houden, want jah t is egt heel zwaar! Maar wel onwijs leuk!!!!! Die mannen zijn egt heel interessant..>We hebben een man die een of andere stoornis heeft...dat hij dingen altijd extra doet zeg maar...Dus hij MOET naar een bepaalde auto toe gaan en deze aantikken en dit dan zo vaak mogelijk...Maar ook met handen wassen en douchen heeft hij dit! Soms wel zwaar, maar ik vind t wel erg interessant om dit te doen!!:D:D Het is nu erg regenachtig dus we hebben een binnenprogramma..dat is..spelletje,zingen...spelletje..zinge en dan film kijke....Hopelijk houdt de regen snel op, want jah dit is egt niet leuk!! Gisteren moesten we om 9.30 in onze cabin zijn en zelf ook klaar voor bed zijn...Vanavond zijn 2 counselors van onze cabin om 9.30 uur vrij! Er moet er wel altijd een bij blijven...Hopelijk ben ik vanavond vrij, maar dat moeten we maar even kortsluiten met elkaar..Dat komt wel goed..vanmorgen ook iemand moeten wassen...Vond dit wel erg raar...Noujah...een man was het dus..jah hopelijk begrijpen jullie het wel;) Maar goewd went ook wel!!

Jah helaas nederland verloren....Achjah...ben zelf ook niet zon fan..

Groetjes sanne

  • 26 Juni 2006 - 17:35

    Je Zus:

    Ha meissie, ben blij dat het je wel bevalt. Lijkt mij ook wel zwaar, maar ik weet dat jij het wel kan. Ach.... ik probeer iedere dag wat te schrijven, en natuurlijk jou verhalen te lezen. Zodat ik me een klein beetje kan voorstellen hoe en wat jij allemaal mee maakt....

    Weet je dat je nu al 10 dagen weg bent?

    Over 81 dagen dan zien we je weer en jah... je leest het goed we tellen de dagen weer af ;-)
    Ach probeer je iedere week een mail te sturen met foto's. Ach spreek je wel weer!!

    Groetjes
    Anne-Marie, Johan & Siebren


  • 26 Juni 2006 - 20:50

    Het Thuis Front:

    heb je berichtje gelezen. ik dacht dat je met kinderen moest werken. maar dit is ook wel intersant, lijkt mij.heb vandaag pieter uit denemarken aan de telefoon gehad,was jarig vandaag. heb hem ook jou side door gegeven. dus mischien schrijft hij ook nog eens naar jou.moren is mark echt jarig er komt nog wat bezoek morgen avond.sanne dat wassen is inhet begin wel even wenen maar dat is ook zo weer gewend. misschien kom je ons wel eens helpen in de verzorging ,zou leuk zijn.gisteren naar de efteling geweest was erg gezellig moet ik zeggen.alleen om half 6 ging het flink regenen,tot de enkels in het water. drijfnat kwamen wij thuis. nu ga ik stoppen tot de volgende keer mama

  • 27 Juni 2006 - 13:57

    Daisy:

    Hee Sanne!
    Ik heb net al je verhalen even gelezen. Leuk dat je het zo naar je zin hebt!
    Veel plezier nog.
    Groetjes Daisy

  • 27 Juni 2006 - 14:07

    Daisy:

    Hier nog een berichtje van mij.
    Ik moet je de groetjes doen van Cor, José en Jamie. En veel succes met je stage!

  • 27 Juni 2006 - 16:52

    Martijn:

    heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej Sanne!..

    Een zware dag achter de rug, lees ik! over die film Rent, die zullen Els en ik snel eens gaan kijken dan! Wat lijkt het me daar vet cool man! ( of het is het daar juist heet?:P) Anyway, ik ben blij te horen dat je het daar leuk hebt en geniet echt van de verhalen die je schrijft, je schrijft ook supervaak! Blijven doen he!!!! Is echt supercool!! ik wens je nog veel plezier!..tot snel weer!........DOEG!! (K)(K)(K)!..groetjes daar!

    ohw en By The Way, BRAZILIE HEEFT GEWONNEN VAN GHANA!!!, ze zijn door naar de kwart finales, maar goed,, nu ben ik echt weg!..doeg!..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sanne

Lees en hopelijk vind je mijn enthousiasme terug in mijn verhalen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 23587

Voorgaande reizen:

09 Maart 2013 - 08 April 2013

Ghana 2013

10 Mei 2006 - 10 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: