zaterdagavond nu!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu zaterdagavond nu!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu

zaterdagavond nu!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sanne

25 Juni 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Ejej allemaal,

Owjah sorry denk steeds dat mijn liefste broer ooit al 23 wordt..(hij gedraagt zich ook zo oud;) )
Maar goewd...Als ik rond mijn tijd kijk is het feest nu in volle gang...Het is hier nu echter kwart voor 10..;) Dus jah het feest duurt hier langer!!:D:D Maar goewd..vandaag naar philadelphia geweest met de anderen! Was wel heel gezellig! Heb zelf ook dingen gekocht...Kaarten voor in mijn plakboek thuis, badslippers, die ik ook achter laat als ik weer naar huis kom..waren erg goedkoop 3 dollar(=1,5 euro) en nieuwe all stars, kosten hier 25 doller (= ongeveer 17 euro:-o) Sow kewl!! Het zijn de echte, maar kleren en schoenen zijn hier echt heel goedkoop!!! Ze zijn knal oranje..Zal er proberen een foto van te maken en op de site te zetten! Kunnen jullie meteen meegenieten!! hahah:D:D Anderen viel het op dat ze zo fel waren, maar dat is egt weird!!;):D hahah...begint al goed...Morgen begint het echte werk!! Ben benieuwd...!! Komt allemaal goewd!!! En nu zitten we met 20 personen in een ruimte van 8 bij 8 meter...Een film te kijken...RENT (is egt een aanrader,als je van muziekfilms houdt...is namelijk een musical) Dus voor mijn filmvriende.....KIJKUHHHHHHHHHHHH:D:D:D
Het regent hier nu pijpenstelen...En dikke onweer!!! Hebben ze ook gezegd, als het regent regent het ook egt goed...Dat zien we dus hahah:D:D Maar vind wel lkkr dan is het niet egt warm mee....Wel blijft het benauwd....Het regent nu dus en nog is 23 graden...dus kun je nagaan!!!Morgen onze camp outfit aan....Een leuke tshirt en hoedje...voor als de campers komen moeten we dan aan!! Mogen we uiteindelijk ook houden dus jah das wel kewl....We hebben dus te gaan rond te trekken in New York, en dan ga ik dus lkkr wat verassingen halen voor mijn belangrijkste personen(SLIJMSLIJM) ;)
Jah ga dan veel weggooien en winkelen..dat is egt sow rude!!!:D:D Ga nu ff stoppe...Spreek jullie zo snel mogelijk weer!!!!!

groetjes sanne
(ga volgende week zondag naar de kerk hier, om te kijken hoe dat hier gaat. Dat is wel spannend!!)

  • 25 Juni 2006 - 06:06

    Het. Thuis Front:

    we hebben gisteren hier de grote party gehad het was keigezellig ronald habraken had het heel goed naar zijn zin hij danste en sprong maar met OORDOPPEN in .papa nu ik nog evende danseres deed goed haar best en de jongens er allemaal om heen met de tong uit de mond echt heel tof ons mam heeft ook de hele avond gedanst we staan nu op het punt om naar de efteling te gaan met stralent weer.

  • 25 Juni 2006 - 06:09

    Het Thuis Front:

    ook ik heb het wel naar mijn zin gehad gisteren avond . we gaan nu stoppen en gouw eten onze 2 eitjes je weet wel. daarna op naar de efteling groetjes van ons allemaal. mama.

  • 25 Juni 2006 - 09:47

    Je Zus:

    ha zussie
    het feest was super, iedereen had veel gedronken,( ikke ook iets te ;-) ) je zwager was vertrokken naar slaapland moest hem echt mmetrekken om mee naar huis te gaan. maar goed het was gewoon kei gezellig.... xxxxx ons

  • 26 Juni 2006 - 04:15

    Fien En Colinda:

    Hoi Sanne wij wensen jou daar heel veel succes toe en wist je het al Nederland ligt eruit dus niet genoeg gebeden in de kerk hahahaha en doei doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sanne

Lees en hopelijk vind je mijn enthousiasme terug in mijn verhalen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 72
Totaal aantal bezoekers 23585

Voorgaande reizen:

09 Maart 2013 - 08 April 2013

Ghana 2013

10 Mei 2006 - 10 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: