consulaat - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van sanne coer - WaarBenJij.nu consulaat - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van sanne coer - WaarBenJij.nu

consulaat

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sanne

02 Juni 2006 | Nederland, Zeeland

Hallo ik heb vandaag naar het consulaat gebeld en kon echter nog maar net op 8 juni terecht om kwart over 2. Ik moet er tien minuten voor de tijd zijn.
Ik heb nog niets verteld over mijn vertrekdatum...wel dat ik over 2 weken zou vertrekken, maar wanneer? oeps...hahaha:D:D
Ik vertrek 16 juni naar London samen met 2 andere meiden. Daar overnachten we dan 1 nachtje in het Hollands House. En dan de 17e vertrekken we met het vliegtuig naar New Yark. Dat is een vliefreis van 7 uur en als we er eenmaal zijn mogen we onze klokken 6 uur terug zetten...Dus duurt de dag langer...dat komt goewd uit want ik leef voor de dag hahaha:D:D
Ik ga weer stoppen.
Als ik meer heb of weet laat ik het wel weer eens weten!

  • 02 Juni 2006 - 19:09

    Je Zus:

    ha meid, goed nieuws van het consulaat.
    maar moet je 16 juni nou ook met de trein of et vliegtuig weg of weet je dat nog niet.
    laat mij dat nog even weten.
    xxxx

  • 05 Juni 2006 - 16:26

    Henrike:

    heei sanne,

    je wilde wat tips voor het consulaat..?? uhm is ff denke je moet in ieder geval zorgen dat je alles hebt ingevuld, en dat je een goede foto hebt 5 bij 5 he ;) ennuh voor de rest moet je echt al je formulieren meeneme natuurlijk he... het valt best mee hoor alleen als het zo druk is als bij mij moet je lang wachten.. suc6 met de formulieren in te vullen .. ik vlieg morgen al naar London... begint nu wel erg te kriebelen hoor...:) maar het komt goed.. uhm dan rest mij nog 1 ding.. alvast een goede reis... en mss zien we elkaar wel een keer in Amerika haha... ik hou iig je site in de gaten...

    liefs
    xxx Henrike

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sanne

Lees en hopelijk vind je mijn enthousiasme terug in mijn verhalen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 53
Totaal aantal bezoekers 23575

Voorgaande reizen:

09 Maart 2013 - 08 April 2013

Ghana 2013

10 Mei 2006 - 10 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: