eindelijk!!! - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van sanne coer - WaarBenJij.nu eindelijk!!! - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van sanne coer - WaarBenJij.nu

eindelijk!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sanne

01 Juni 2006 | Nederland, Zeeland

Hallo allemaal,

Ik kreeg vandaag een super gaaf telefoontje. Ik ben geplaatst!!! Op summercamp Sun 'n Fun in New jersey!
Ik vertrek echter al over 2 weken, maar het komt allemaal goewd....
Ik weet nog niet wanneer ik terug kom. Maar vanaf nu zal ik regelmatig dingen op de blog plaatsen zodat jullie op de hoogte gehouden worden! Morgen moet ik even de bank bellen om mijn credit card versneld te krijgen en dan hopelijk meteen een afspraak maken met de consulaat in Amsterdam! Ik moet dus volgende week op gesprek geweest zijn!!!! Dat is lekker snel...

alles komt uiteindelijk wel goed...
groetjes sanne en tot snel weer!

  • 01 Juni 2006 - 16:52

    Colinda:

    jippie, joepie, yes, gaaf, cool,
    we maken er een leuke tijd van!!!!

    xxxxxxxxxxxx colinda

  • 02 Juni 2006 - 08:34

    Je Zus:

    Sanne vind het SUPER, dat je ondanks dat je zolang moest wachten toch groen licht krijgt.... je klonk zo down op msn net voor dat bericht dat je gaat...
    En toen ging de telefoon, toen was het van volgens mij is dat sanne.... en ja hoor!!!! Super, wij komen je uitzwaaien en ophalen natuurlijk.... Maar uitzwaaien komen zo ie zo Siebren en ik mee, ik weet nog niet wat johan doet vandaar. Maar dat moet je maar even laten weten hoe of wat. Ik zal je dan wel missen, meisje ook al is het maar voor 3 maanden..... maar goed... spreek je wel weer!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sanne

Lees en hopelijk vind je mijn enthousiasme terug in mijn verhalen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 56
Totaal aantal bezoekers 23580

Voorgaande reizen:

09 Maart 2013 - 08 April 2013

Ghana 2013

10 Mei 2006 - 10 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: