eerste dag getoerist! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu eerste dag getoerist! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu

eerste dag getoerist!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sanne

29 Augustus 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

jah jah ben ik dan weer!
vandaag de eerste dag eens lekker al aan het toeristen geweest! We stonden lekker op tijd op en gingen op zoek naar een ontbijtje...(kennen ze hier niet echt...) dus een sandwiches met kip...(BLERKKK) en daarna liepen we naar times square! nou egt zoals in films...overal bill-boards en reclame over hele gebouwen...heb er wel een foto van gemaakt;) en toen jah....gingen we lopen en werden de eerste winkeltjes als bezocht...Maar jah er is een jongen bij...Heeft niet veel geld en houdt niet van winkelen! dus ben ik samen met hem naar Maddam Tussau geweest....Heb van elke coole American starrrr een foto! hahaah:D:D egt geweldig...Daarna hebben we de subway gepakt richting downtown new york! chinatown bezocht...Noujah het was dat er veel chinezen rondliepen anders had ik er niet eens van geweten dat ik er was....Stelde dus niet veel voor, maar volgens mij zijn wij ook niet in het hartje geweest...dus poging 2 beter;) daarna wilde George na een museum toe. Heel apart hoor! alles over het menselijk lichaam...maar het rare is alles wat er gezien was egt...Waren allemaal mensen die dus wilden dat het tentoongesteld werd...Noujah de gekste dingen kom je dus ook tegen...Ook van alles met baby\'tjes en embryo\'s...Egt heel interessant..(helaas geen foto\'s mogen maken) en we hebben de brooklyn bridge gezien en de skyline langs het water! Heel geweldig...We wilden eigenlijk nog naar empire states building gaan en naar de ground zero, maar dat doen we morgen, omdat het al laat werd...Owjah nog zoiets vreemds...Er lopen hier heel veel zwervers...zelfs in de subway gaan ze muziek maken en geld proberen te verdienen...Maar niemand kijkt er van op! Raar toch! Ik wist niet wat ik meemaakte....maar wel leuk om te zien hoor! Ik ga nu ff stoppe denk ik zo..Even kijken of ik de anderen gevonden kan krijgen, want ik kan mijn kamer nu niet in! en ik weet niet waar ze zijn!
tot snelllll -x-x-x--xx-xjussss

sanne

  • 29 Augustus 2006 - 11:49

    Je Broer:

    Ha sanne ben k toch n keer als eerst, leuk om te horen dat je van de cultuur aan het genieten bent. Moet nu weer aan de slag........ tot volgende week woensdag.

    groetjes je broer

  • 29 Augustus 2006 - 13:24

    Je Zus:

    Ha zussie,
    Dus lekker de toerist aan het uithangen!!! heel lekker, zo zie je nog wat van amerika.
    Maar goed, spreek je wel weer en geniet er van daar....

    Groetjes en xxxxxx-jes Ons

  • 29 Augustus 2006 - 18:22

    Je Ouders:

    zijn wij nu de derde die hier op reageren. sanne wij spreken je nu haast dagelijks, gesprekjes zijn maar kort, je valt vlug weg. maar we spreken je volgende week woensdag weer. dan kun je toch weer kletsen, geloof dat maar. hoop dan dat je niet te moe bent. maar geniet nog maar lkkr.tot ziens je papa en mama.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sanne

Lees en hopelijk vind je mijn enthousiasme terug in mijn verhalen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 23540

Voorgaande reizen:

09 Maart 2013 - 08 April 2013

Ghana 2013

10 Mei 2006 - 10 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: