eind van florida - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu eind van florida - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu

eind van florida

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sanne

26 Augustus 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

ejj mensen,
jah dan eindelijk is het eind in zicht van het geweldige florida! noujah ik vind het dus wel genoeg geweest, veel te warm (rond de 38 graden) en het stranden is niet grappig mee, omdat het zo warm is...en jah het uitgaan...we kunnen maar bij 1 club binnen omdat ik geen 21 ben! maar goed....ckr wel een goede uitrust vakantie gehad hier! Na morgen gaan we weer toerist spelen:D ben vandaag wel erg brak zeg maar! Gisteren iets te veel doorgezakt...en jah leuke gozer ontmoet! Ik heb natuurlijk foto's van hem gemaakt, want jah...zo knap als hij was hahahah:D:D nou jah ik denk dat niet iedereen hier van houdt...maar voor mij was hij egt perfect hoor! en inderdaad, voor mensen die weten dat ik van uniformen houdt...hij is ook een politieman hahahah:D:D Tjappie weet wel wat ik bedoel nu;) maar goewd....morgenvroeg om 4 uur opstaan en vertrekken naar het vliegveld om naar ny te vliegen. We vliegen om 7 uur aan en komen dan in totaal (met overstap) om half 2 smiddags aan! en dan moeten we nog naar het hostel! Dus jah zijn we eigenlijk weer een dag kwijt! Maar goewd maakt niet uit, we hebben daar 10 dagen en jah...Om steeds maar bezig te zijn toeristen weet ik ook niet....maar wel gaaf hoor...we treffen violette en george aan in het hostel morgenmiddag. En dan zijn we daar met zijn 5en de eerste 5 dagen en dan vertrekken george en inge richting huis en komt lucy ervoor in de plaats. zij is op dit moment in boston met een vriendin van haar! en daar blijven we dan 4 dagen mee samen! Eerlijk gezegd denk ik dat de tijd wel voorbij vliegt omdat je in NY constant bezig bent met van alles....dus jah tenminste dat hoop ik wel hahaha:D:D maar goewd...Ik ben in MIAMI geweest...en jah dat is tog ook wel ckr geweldig! Mooie plaatjes geschoten en helemaal trots dat ik dit gedaan heb! al waren de eerste dagen wel erg spannend, maar nu is het wel allemaal weer goedgekomen...! Maar ik weet wel dat ik veel kan vertellen...zoals gisterenavond...er was een vechtpartij in de club en jah ik stond er weer te dichtbij...dus een goede klap gehad in mijn rug...maar je ziet er niets van...dus gewoon wat gevoelig! Maar goed en toen naderhand stonden we er weer bij hoe 2 kerels gearresteerd werden....Noujah...zoveel meer te vertellen...maar ik kan het vertellen over 10 dagen! JEUHHHHHHHHHHHHHHH:D:D:D

tot dannetjes...(en eerder)
kussjessss sanne

  • 27 Augustus 2006 - 13:20

    Het Thuis Front:

    zo sanne weer van alles meegemaakt, dat lees ik wel.we wensen jou en de andere een goede reis toe naar new york al duurt die reis wel erg lang. hier alles goed tot dus ver. zijn net naar de kermis geweest, was niet veel aan. er stond haast niks. gauw wat oliebollen ge haald en weer naar huis. dit kwam ook wel door het regenweer, en siebren is nog te klein voor de kermis. vind al die bewegingen wel leuk.zitten nu gezellig wat te buurten hier ik stop nu groetjes papa en mama.

  • 28 Augustus 2006 - 07:33

    Je Zus:

    Ha meissie!!
    Eindelijk heb ik even de tijd om iets te schrijven had al 2 keer alles gelezen maar kon nog met geen mogelijkheid reageren..... kortom heb het daar te druk voor (denk ik) ;-)

    Maarre..... dicht bij een ruzie gestaan, ben ik niet gewent van je.
    Maar dat lijkt me wel apart als er 2 mensen recht voor je neus worden opgepakt, heel wat sensatie!!;-)

    Ben benieuwd naar die jongen..... hahahaha :-)
    Ik wist niet dat jij dat ook mooi vond ;-)
    UNIFORMEN!!

    Maar goed, de kermis stelt niet veel meer voor in zeeland, de zondagse braderie is gehalveerd tot maar 7 kraampjes en die stonden allemaal bij 't zuid...... dus even langsgestruint...... maar niet veel gekocht eigenlijk niks. Dus jah..... je hebt niks gemist qua kermis betreft.

    Maar hoop dat je goed bent aangekomen in NY.
    Maar dat horenb we wel.

    Nog 9 dagen en we kunnen weer gewoon kletsen, meisje.

    Groetjes van ons allemaal
    ;-) :-) ;-) :-) ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sanne

Lees en hopelijk vind je mijn enthousiasme terug in mijn verhalen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 23569

Voorgaande reizen:

09 Maart 2013 - 08 April 2013

Ghana 2013

10 Mei 2006 - 10 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: