Miami,south beach - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu Miami,south beach - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu

Miami,south beach

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sanne

23 Augustus 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

ejj dudes,

Eindelijk daar ben ik dan weer! Heb jullie egt moeten missen, we zijn bijna 2 dagen op zoek geweest naar internet!

Nu al 4 dagen aan het genieten van mijn vakantie! We begonnen in fort lauderdale....was een super de lxe hotel! sliep alleen in een kingsize bed!! heerlijk:D:D Maar toen gingen we dus naar de ouders van mike, een jongen die bij ons werkte op het camp! Konden we daar dus een week blijven, had hij geregeld...tenminste dat zei hij!! Niet dus...zijn ouders kregen het maandagmorgen om half 9 te horen dat wij op hen stonden te wachten...Nou we werden wel opgepikt en jah zijn ouders zijn zo aardig!! Maar jah nu kwamen we er dus achter dat die mike alles bij elkaar gelogen had! hij scharrelt dus met een van de nederlandse meiden....en nu kregen we dus te horen dat ie getrouwd was en een kind had.....we hebben het haar nog niet verteld maar nu vertellen we het in new york...via sms is altijd raar om zoiets te horen lijkt mij...maar goed die ouders voor ons een andere onderkomen gezocht....vet rielekste hotel!! 2 persoonse bedden en ik slaap alleen...(ik raak gewend aan het grote bed hahaha) en jah serieus....het strand is zo dichtbij...en zo heerlijk! het is mega dichtbij! en ik geniet ervan....palmboompjes en helder blauwe zee!! nou jah wie had dat gedacht...en het uitgaansleven is ook heel interessant, maar het nadeel is dat ik geen 21 ben:S kom bijna nergens binnen:D:D dan maar terrasje pikkken en lkkr shoppen!!! alleen alles is zo duur hier....nog 3 dagen te gaan en dan vliegen we weer naar new york waar we 9 dagen blijven....dan gaan we echte toeristen uithangen!!!

Ow jah voor de verandering....heb wee vlechtjes in mn haren!!! zoals eerder pijnlijk, maar soooooowwww gaaf!!! zal proberen foto\'s erop te zetten en dan kunnen jullie men nieuwe kapsel zien!!!

verder ga ik nu weer genieten van mijn zonnige (37 graden) vakantie!!

doeiidoeii

American Twin MISSS YAAAAAAAAA (K)(K)

  • 23 Augustus 2006 - 21:20

    Thuisfront:

    sanne voor het naar bed gaan las ik jou verhaal. wat een nare streek van die mik. gelukkig is alles toch terecht gekomen. geniet maar lkkr van die paar dagen daar.en weer vlug tot schrijfs. je moeder en vader daaaaaaaaaaag.

  • 24 Augustus 2006 - 11:04

    Je Zus:

    Ha meissie!!!

    Wat een naai streek van die mike..... Maar goed, dat het weer opgelost is.

    Maar sanne wen maar niet te hard aan een kingsize bed in nederland zijn de bedden een heel stuk kleiner ;-)
    Maar goed, maar geniet er maar van en weer heel gaaf die vlechten....... super!!

    Sanne we miss you !!!

    Groetjes Ons allemaal uit Schaijk en een dikke knuffel en kus van Siebren.

  • 26 Augustus 2006 - 17:00

    Marianne Van Loy:

    Leuk die vlechtjes!
    Enne... geniet er nog maar lekker van daar in the States.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sanne

Lees en hopelijk vind je mijn enthousiasme terug in mijn verhalen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 23536

Voorgaande reizen:

09 Maart 2013 - 08 April 2013

Ghana 2013

10 Mei 2006 - 10 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: