huilbuien!!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu huilbuien!!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu

huilbuien!!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sanne

17 Augustus 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

ejj mense,
jaja het einde komt in zicht! nog 1,5 dqg werken en dan zit het erop hier! dan hebben we een afscheidsfeestje en vrijdqgavond vertrekken de eerste alweer! ik vertrek zaterdagmorgen om 8 uur van het kamp! dan nemen we de trein naar new york om daar het vliegtuig te pakken na miami! heerlijk voor 7 dagen en dan vliegen we terug na new york waar we dan nog eens 9 dagen blijven. dan wordt een hele trip.
vandaag mn terugvlucht geregeld! vlieg op 5 september om 5 uur savonds aan en kom de 6e om 7:40 am aan in london...is ook londonse tijd hahahaah:D:D:D

dan moeten we dus na een andere vliegveld reizen om daar smiddags om 10 voor 4 de vliegtuig na nederland te nemen. waar ik dan uiteindelijk aankom om 17.50 uur! en dan zie ik iedereen weer!!!!

heb er de laatste dagen op het kamp wel moeilijk mee! er worden langzamerhand afscheidsdingen georganiseerd en zo.... en ja sanne kan het dan niet altijd droog houden!!!! maar het hoort er allemaal bij! en jah iedereen heeft dat gevoel, dus het werkt ook al anders dan normaal! maar ook ik overleef deze emotionele zware dagen wel! ik denk gewoon aan de heerlijke vakantie die ik wel verdient heb!!!!!
:D:D:D
hahahaha:D:D

groetjes en tot de volgende keer..........
mssn wel vanuit miami!!!!

  • 17 Augustus 2006 - 08:11

    Thuisfront:

    ze zeggen vaak de loodjes wegen het zwaarst.en dat geldt hier zeker maar als het je niets deed was het ook niet goed. we zitten hier ook naar je uittekijken. ook voor ons telt het af. verder kan ik alleen maar zeggen geniet met volle teugen dan zal het je nog lang heugen. your parents.

  • 17 Augustus 2006 - 13:23

    Je Zus:

    Nou meid De laatste loodjes wegen dus echt wel het zwaarst.....
    Maar goed is ook maar goed dat het je wat doet, zou anders ook niet goed zijn precies zoals ons mam zegt en natuurlijk ons pap.

    Maar goed ben blij te weten hoe laat je aankomt wij zullen er in ieder geval bij zijn als je aankomt
    (wij zijn Johan, ik en Siebren).

    Maar ga dadelijk maar genieten van die welverdiende vakantie. En meid..... see you soon!!!

    Groetjes Ons en een dikke kus van siebren

  • 17 Augustus 2006 - 21:46

    Marca:

    Ja,ik zit weer ff op jou site...maar wat leuk he dat ik je gister ff aan de telefoon had,en je klonk zo dichtbij!!! Ja afscheid is nooit leuk,vooral als je het leuk hebt gehad.Maar je zegt altijd,alles komt Goewd...dus dit ook echt,en dan genieten maar van je welverdiende vakantie,dat zal heerlijk zijn.en dan maar snel alles in Compostella vertellen...we zien naar je uit...Sanne,kop op,en ik wil je tot slot een hele fijne vakantie toewensen.Veel liefs,Marca.

  • 18 Augustus 2006 - 15:10

    Thuis:

    sanne dat stukje van hier boven is niet van mij ,maar van ons pap.Want engels schrijven daar ben ik niet z,on kei in. sanne als we nu niets meer van je horen, wens ik je een hele fijne vakantie toe, en we zien wel wanneer je weer iets schrijft op deze side. groetjes je moeder.

  • 18 Augustus 2006 - 17:11

    SIEBREN:

    Ha tante sanne
    Alles goed daar? ondanks dat het wel wat zwaar begint te worden. afscheid is in zicht.

    Vanaf morgen heb je lekkere vakantie..... dus genieten en over iets meer dan 14 dagen kunnen we mekaar eens lekker beknuffelen op het vliegveld. Ik kom dan samen met mama en papa en natuurlijk opa en oma en ome mark en misschien wel met meer mensen wie weet!

    maar goed heb net fruithapje smaak peer op en deze was echt lekker....ben nu vandaag precies 4mndn oud dus een klein beetje feest...

    maar goed tot dan.....
    xxxxxxx

  • 19 Augustus 2006 - 16:58

    Martijn En Kristel:

    Hee dude!
    Geniet nog maar van de laatste weekjes!
    Tot snel!
    Groetjesss

  • 21 Augustus 2006 - 08:26

    Agnes Zwaans:

    Hoi Sanne,ik heb eindelijk je site weer op de computer kunnen kregen,vorige week een paar keer geprobeert, maar lukte niet.Heel wat bij moeten lezen,maar fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt.Ik heb zelf ook een fijne vakantie gehad.Woensdag gaan we bij Annet op kraambezoek,schijnt een heel mooi meisje te zijn.Leuk om je fotos te bekijken.Ik wens jou nog veel plezier,en geniet staks nog van je welverdiende vakantie.Heel veel groetjes.

  • 21 Augustus 2006 - 11:29

    Mayke:

    hallo sanne,
    Straks is alles achter de rug, en wat je dan nog bijblijft is een kei gave herinnering en een ervaring die je altijd bij zal blijven.
    Ik wens je heel veel plezier en rust toe in je laatste weken van je vakantie, en hoop je snel te zien hier op Compostella waar we graag je verhalen willen horen.
    Toi toi.....

  • 21 Augustus 2006 - 14:05

    Marjon Vogels:

    Hoi Meisje,
    Hoezo mee leven, ik zit al te snikken al jij schrijft ik kan het niet altijd droog houden.
    Geniet van je wel verdiende vakantie, miami lijkt me mooi maar wel gevaarlijk!! Dat zal ik wel van de films hebben. Ik ben benieuwd of het gevaarlijk is.

    Groetjes Marjon

  • 22 Augustus 2006 - 12:06

    Annemieke Hendriks:

    He meissie,
    Ja, ik dacht zal ook nog eens even lezen hoe het met die laatste loodjes gaan van je!
    Nou, je wordt hier ook aardig gemist door personeel en client dus, het wordt tijd dat je terug komt. Maar geniet nu eerst van je vakantie, helaas hebben we al een kaart, dus geen taart!
    We zien je snel weer1 Groetjes Annemieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sanne

Lees en hopelijk vind je mijn enthousiasme terug in mijn verhalen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 23552

Voorgaande reizen:

09 Maart 2013 - 08 April 2013

Ghana 2013

10 Mei 2006 - 10 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: