weer te laat voor mij hahahah:D - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu weer te laat voor mij hahahah:D - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu

weer te laat voor mij hahahah:D

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sanne

13 Augustus 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

ejj mensen ben ik dan eindelij kweer...
Wel even tijdje geleden, maar jah. moet af en toe ook wel een beetje tijd tussen zitten!!!!

Nou is het hier dus zaterdagavond 22.41 uur en over een dik uur is het hier 24.00 uur dus zondag..hahah:D:D en dan kunnen we dus lkkr uitslapen tot 9 uur....dat is de eerste keer in 7 weken dat we tot dan kunnen blijven slapen, dus daar gaan we wel gebruik van maken...snappen jullie natuurlijk wel...En jah dat betekend ook dat het nu(zaterdag) 6 dagen werken is voordat de campers weggaan en het hier gedaan is...Maandag ben ik vrij...dus ik hoef nog maar 5 dagen te werken en dan ben ik klaar hier!!!! Het is een raar idee..Omdat jah je bent hier helemaal geleefd en hebt eigenlijk geen tijd gehad om nate denken over de lange periode dat je hier bent....Over 6 dagen zit ik in het vliegtuig naar Miami en ga ik me daar helemaal ontspannen door op het strand te liggen en te gaan stappen...en shoppen en jah...dingen bezichtigen!!! maar ik heb er wel reuze zin in, maar ik kan het gewoon zelf nog niet geloven dat ik dan gewoon op de overheerlijke miami beach lig te bakken!!!! en dan de 27ste augustus vliegen we terug van miami naar new york!! en dan hebben we daar 10 dagen...heb er egt wel zin in...We gaan alle toeristische dingen bezoeken in het grote VREEMDE new york!!:D:D Maar goewd...heb afgelopen 2 dagen in cabin 8 gewerkt...Waren 8 vrouwen...behoorlijk zelfstandig...eentje blind en een in een rolstoel...en morgen eindelijk naar mijn cabin terug...zit ik dus heel gezellig met 4 mannen...(oude) die dus traag, langzaam en jah....veel in hun broek plassen IEKS:S:S maar jah dat overleef ik nog wel 5 dagen en dan zijn ze weg!!! gisteren heerlijke andijviestampot gegeten...was wel lkkr, maar jah niet zo lkkr als thuis snappen jullie wel tog...!!! het eten schijnt ook beter te worden deze week...Want jah iedereen nog ff goed vetmesten en dan hebben ze hun werk goed gedaan hahaah:D:D noujah valt nog wel mee hoor...pas alles nog!!!! Trouwens ik ga zondag avond niet naar een beach house..:S:S omdat dit dus ook niet door ging...Nu gaan Theresa, Alyssa en ik naar het huis van Alyssa...zij woont hier 3 uur vandaan! gaan we daar heerlijk stappen...maandagmorgen uitslapen en dan lkkr shoppen!!! in een nog grotere shoppingmall als we hier hebben....en dat komt dus wel goed denk ik sow...hahah:D:D we gaan niet naar het strand, omdat er eindelijk een hele dag regen(is de eerste die ik meemaak) voorspelt is!!!

Ga nu maar ff stoppe...schrijf voordat ik vertrek nog wel ff iets in dit geweldige forum!!!:D:D:D

groetjes sanne

  • 13 Augustus 2006 - 10:32

    Je Zus:

    Nou zussie,
    De laatste loodjes, die wegen vaak het zwaarst zeggen ze. ;-)

    Maar dat lukt jou nog wel, meid.

    Ik hoop dat je het heel erg naar je zin hebt als je dadelijk lekker (je welverdiende) vrijheid weer hebt. En weer even alles gewoon kunt laten voor wat het is, dus heerlijk genieten!

    Maar goed!!!

    We hebben trouwens gister de verjaardag (voor familie) van Johan geviert. Mark en Johan gingen allebei over de kop, jah.... nog even naar de kermis ( in Schaijk is het nu kermis) en stappen en ze hadden mij laat ik het maar zo zeggen voor een keer ontvoerd en ik moest gewoon mee. En daarna naar HI-LITE. Wel gezellig alleen Johan had 00.45u meer dan genoeg op. Hij was namelijk al om 17.00u begonnen met drinken. Dus toen naar huis, we lagen om 01.45u erin en om 02.30u moest Jan, Johan van te wc halen( was ie daar in slaap gevallen ). Maar goed, kan er wel om lachen....
    Maar jah.... zoals je weet gingen we BBQ maar niet al het vlees is op dus gaan we vanavond gewoon weer dunnetjes over.....jammie jammie!! :-);-)

    Maar goed ga weer stoppen, we spreken of lezen wel weer!!!

    Groetjes van ons allemaal!!!

  • 13 Augustus 2006 - 19:08

    Het Thuis Front:

    hallo sanne hier weer iets van ons. al bel je ons regelmatig, toch wil ik ook nog wel even reageren. mijn eerste vraag is , de temperatuur daar bij jullie is zeker ook flink gezakt,omdat je de hele dag regen verwacht as. maandag.wel jammer voor jullie nu jullie vrij zijn.maar dan kun je vast aan de regen wenne. voor als jullie thuis komen. alhoewel we weer twee dagen mooi weer hebben.wij dus genieten, je weet wel. lkkr buiten eten en zonnen. sjan en jos haar man zijn nog hier geweest, was kei gezellig. en vanmorgen bij wim en gerda op verjaardag bezoek geweest, klein watergevechtje gehad tussen silas en ons pap. het was kei gezellig, daar. morgen heb je dus vrij,ik wens je veel plezier en hoor wel hoe het is geweest. groetjes je mama.en natuurlijk ook van ons pap en mark . gaaaaaaaaaaaaaaag

  • 14 Augustus 2006 - 08:04

    Je Broer:

    Ha sanne we tellen de dagen af, nog ff volhouden.

    Groete je broer

    ps ontill soon

  • 14 Augustus 2006 - 14:31

    Marianne Van Loy:

    Nou, Sanne, snel dan nog iets schrijven. Ik heb je net wel even op MSN gehad, maar toch.

    Nog een weekje voor jou en dan lekker genieten van een welverdiende vakantie. Het is je gegund.

    Doe je wel voorzichtig in al die grote steden daar?

    We zullen je wel missen op het openingsfeest van het nieuwe seizoen van het Jongerenpastoraat: het 10e!!! Jij overleeft dat wel, maar wij...??? Geintje.

    Tot in september!

    Groetjes van Marianne.

  • 14 Augustus 2006 - 14:34

    Thuis:

    ha die sanne hier een berichtje, op je vrije dag. hopelijk lees je hem nog vandaag. ben weer naar de tandarts geweest, nu is alles goed hoop ik. ons pap en ik zijn daarna naar ons anne/marie op de koffie geweest. wat een weertje hier zeg. de hele dag zowat regen, niet hard hoor maar miezeren de hele dag.zit hier lkkr binnen te niksen. moet dadelijk weer even werken er was weer iemand ziek, je kent dat wel.mark is nu nog niet thuis, komt om een uur of half zes.wel gezellig altijd, wat kletsen en zo.want de grote kwebbel die is er nog even niet.maar dat komt wel weer over enkele weken.meisje dit was het nu weer voor even, tot schrijfs.doeiiiiiiiie je mama.

  • 15 Augustus 2006 - 12:56

    Lonneke:

    Nog veel succes de laatste daagjes! En een hele fijne vakantie in Miami!!!!
    Liefs, Lonneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sanne

Lees en hopelijk vind je mijn enthousiasme terug in mijn verhalen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 23569

Voorgaande reizen:

09 Maart 2013 - 08 April 2013

Ghana 2013

10 Mei 2006 - 10 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: