Nu laat hier! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu Nu laat hier! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu

Nu laat hier!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sanne

06 Augustus 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

ejj mensen,
kon het tog niet laten om even een berichtje achter te laten! want jah blijft altijd leuk om jullie nieuwe dingen te vertellen...Aller eerst wil ik aan mijn ouders vragen hoe het feest van zaterdag verlopen is? En wie zijn de overige abrahams? vond wel raar dan Sjan van leur abraham was...NIET verwacht eigenlijK!!:D:D maar goewd...
gisteren gingen dus de campers weg..was zo trots...:D kregen een speciaal cadeautje...zat t late zien wanneer ik thuis ben...Vond het egt nie leuk dat zij weg moest! maar goewd...toen zijn we gisteravond dus lkkr uitgeweest...En natuurlijk een beetje te veel gedronken, maar was zo gezellig:D:D en jah een goede hiphop club....dus jah lkkr schudde met die nederlandse kont van mij hahaha;) noujah dat viel wel mee, maar daar is het wel leuk uitgaan! in nederland lopen de meiden achter de jongens aan...hier is het dus andersom...egt gaaf om versierd te worden:D hahah:D:D en ze proberen van alles om je enthousiast te maken voor hen...:D:D sanne bleef gelukkig heel nuchter en was braaf...Alleen had ik voor het eerst in mijn leven...een TE kort rokje aan..>Dit hadden ze me echter aangegeven....vonden ze me kewl staan!!:D:D noujah...was wel egt heel erg wenne, maar jah is ook goed gekomen! toen vonden we dus ook een leuke taxichauffeur die ons vanuit Philly naar het kamp wilde brengen voor 80 dollar...Is een spotprijsje...en dat voor 7 personen!! dus 12 dollar ieder....IS egt niets zeg maar!!! maar goewd, lag dus lkkr laat in bed en vanmorgen weer op tijd op om naar het strand te gaan....HEERLIJKKKK:D:D heerlijk bij gekleurd en heeeeelll erg verbrand...Dat is baluh, maar ik had me wel goed ingesmeerd...maar mijn benen en buik mochten er aan geloven...Erg makkelijk lopen kan ik nu niet...maar het is maar voor een paar dagen!!! Hebben daar ook 2 keer heerlijk gegeten...Dat is egt lkkr dat je kunt kiezen wat je eet...En eet wat je zelf wilt!!:D:D komen we dus om half 9 savonds aan op het kamp schieten colinda en ik dus meteen achter internet...Door sullige omstandigheden, had maar 1 persoon de vliefticket naar miami...en moesten wij weer verder zoeken...maar vandaag hebben we dus eindelijk een ticket kunnen boeken! we vertrekken 19 augustus om half 6 savonds vanuit new york naar miami...komen we daar om 9 uur aan...en we vliegen de 27ste weer terug naar new york...Colinda en ik vertrekken dan om 7 uur smorgens en inge vertrekt 9 uur smorgens...Komen we om half 3 aan in new york....en dan naar het hotel wat er nog moeten boeken, maar dat komt wel goed!! Bij de terugreis hebben we een tussenstop bij Cinnicati...Kentucky...Daar hebben we dan 2,5 uur de tijd om rond te kijken..DUs dat gaan we ook wel even doen denk ik sow...:D:D en dan nog het goede nieuws van miami!!! Onderdak gratis!!:D:D Miami is altijd heel duur...en een van de program staff mannen heeft zijn ouders daar wonen....En hij had gevraagd of wij daar konden overnachten een paar dagen! Nou dat kon dus...En ze halen ons op van het vliegveld en leiden ons de dag erna rond...Zodat we weten wat we allemaal kunnen doen..>En als het mogelijk is gaan we ook zwemmen met dolfijnen! is hier erg goedkoop!! 35 dollar...(28 euro) schijnbaar kan dat dus, en jah dat lijkt me wel heel gaaf!!! Maar goewd...heb ik jullie wel goed op de hoogte gebracht nu? ;) laat maar weer leuke reacties horen...vind het helemaal geweldig om alles steeds te lezen!!:D:D
Ben eigenlijk ook wel een beetje trots op jullie allemaal, want jah neem er maar weer de tijd voor om mijn verhalen te lezen, zijn altijd zo lang!!! maar sorry heb ook zoveel te vertellen altijd!!!:D:D

ga nu wel stoppe...ff lkkr gaan slapen nu!
groetjes happy sanne

  • 06 Augustus 2006 - 09:44

    Je Zus:

    Nou... nou
    weer een heel verhaal :-)
    Maar sanne jou verhalen zijn leuk om te lezen.

    En ik kan niet wachten om te zien hoe bruin je nu werkelijk bent geworden...

    Maar goed.... we schrijven wel weer!!!

    Groetjes ons en een dikke kwijlkus van je neeffie!!

  • 07 Augustus 2006 - 07:04

    Het Thuis Front:

    sanne de andere abrahams waren tante mien , dora ome piet, wim en rick. dat hoorde we s,avonds toen de laatste naar huis gingen. was wel gezellig het feestje. we doen het nog dunnetjes over, met de buurt, als jij terug bent, is dat goed.
    Sanne nu wat anders hoe warm is het nu bij jullie. bij ons is het erg aangenaam met ongeveer 25 graden.heb nog even een duik in ons zwembadje genomen, heerlijk. verbranden daar hebben we niet zo,n moeite mee hier, is heerlijk aangenaam.
    onze Mark is vandaag weer gaan werken , dus erg rustig hier op dit moment. ons pap is nu overdag weg, van 6 tot18 uur , hebben het erg druk nu. en vandaag heb ik avonddienst. zo nu ga ik sluiten tot schrijfs. daaaaaaaaaaaag je mama.

  • 07 Augustus 2006 - 10:11

    Marianne Van Loy:

    Ha die Sanne,

    Nou omdat je het zo leuk vind om de reacties te lezen schrijf ik maar weer eens een stukkie.
    Ik volg je wel steeds, maar schrijf niet altijd iets als reactie.
    Jouw verhalen zijn inderdaad lang, maar dat is juist leuk als je echt wilt meeleven. En ik vind het vooral leuk als er weer iets nieuws te vinden is op deze site.
    Hier is alles oké. Annemieke en Mark kunnen elk ogenblik hier zijn, dus dat wordt weer genieten van mijn kleinzoon. Zie je, daar zijn ze al. Als je het over de duvel hebt.....
    Ik ga dus nu lekker knuffelen met die kleine.
    Heel veel plezier nog daar in the States en groetjes van ons allemaal hier.

    Marianne

  • 08 Augustus 2006 - 22:11

    Marca:

    Geweldig Sanne, al die verhalen van jou,ga zo door,leuk om te lezen.Een fijne tijd nog,en voor straks een hele fijne vakantie,dat heb je dan echt wel verdiend!!!Mijn vakantie zit er alweer bijna op,en ondanks de omstandigheden met mams heb ik het toch wel leuk gehad,alleen geen Afrika dit jaar,maar dat houd ik dus nog tegoed.Alle goeds,Liefs Marca.

  • 09 Augustus 2006 - 12:17

    Martijn:

    heej sanne,
    super!
    ben je nu lekker aan het rondtrekken in amerika! ben echt superbenieuwd al die verhalen hierzo...echt super!.. na 2 weken vakantie, is al weer 2 weken geleden eindelijk weer wat tijd gevonden om je te gekke site te bekijken!..de groejtes and have fun!!

    tot snel!...6 september:D:D....doeg..


    MArtijn!

  • 09 Augustus 2006 - 21:31

    K.ristellll:

    heeee sanne!
    ohh zo leuk wat je allemaal doet daar en meemaakt!!
    Geniet er nog maar van daar in Amerika want voor je t weet met je weer terug in het regenachtige Nederland. Mja in Zeeland is het ook errug gezellig en al helemaal als Sanne weer terug is !! =)
    Hee dus nog heel veel plezier daar en ik spreek je snel weer! (enne relaxed dat de mannen zo snel op de vrouwen afstappen ;))
    Doeiiii
    xxx
    ik

  • 10 Augustus 2006 - 09:13

    Els:

    Heeeey Sanne!!

    Echt leuke verhalen man!! Echt super om te lezen dat je het zo naar je zin hebt!!! Wat fyn dat je zoveel krygt te zien van Amerika!!! Het is daar echt super relaxed dude, zo te horen!! ;)

    Hier in Nederland is het niet zo'n lekker weer als daar! :p Maarja, we moeten het er maar mee doen! Er zit niets anders op! We missen jou wel hier hoor!!

    Ik hoor het wel weer!!

    Groetjes xxx Els

  • 10 Augustus 2006 - 18:36

    Sanne:

    ejj PAP EN MAM heb kaartje gehad van tante mien, tante jeanne en tante annie:D:D

  • 11 Augustus 2006 - 09:12

    Je Zus:

    He sanne vond het leuk om te horen dat je het kaartje ook zo mooi vond van ons met foto's.
    Wel jammer dat we nu niks meer kunnen sturen of jah.... kan wel. Maar dan krijg je het of heel laat of pas als je thuis bent.

    Maar heb zin in over 25/26 dagen. Dan staan we je op te wachten als het goed is,op schiphol.

    Maar goed geniet nu nog maar van de laatste 2 weken met de campers en medebegeleiders en dan lekker ontspannen op je 2 weken vakantie daar.

    Maar ach.... hoop zo nu en dan nog wat van je te lezen en misschien wel te spreken ( als ik bij ons thuis ben samen johan & siebren en je belt).

    Maar goed groetjes van ons allemaal, en grote kwijlkus van je neeffie.
    En een lik van Jopie (die zit nu bij me op schoot)

    (kwijlkus= hij stopt zijn handje al helemaal in zijn mond bij wijze van duime, alleen de duim houdt ie in zijn vuistje en dan zit ie helemaal onder de kwijl. En als je hem dan een kusje geeft dan zit je helemaal onder zijn speeksel van hem.Vandaar dat ik het een kwijlkus noem, omdat dit bijna altijd het geval is.)

  • 11 Augustus 2006 - 22:31

    Marjon Vogels:

    Hoi Sanne,
    Zit ik relaxt voor de t.v. denk ik ineens shit ik heb sanne's verhalen allang niet meer gelezen!!! Dus vlug naar de computer. Het is ondertussen allang bedtijd maar ik vind het heerlijk om te lezen. En hoezo ZE HEBBEN ME EEN TE KORT ROKJE AAN GETROKKEN???? Daar ben je nog altijd zelf bij sanne, je doet volgens mij dingen die je al lang had willen doen?? Weet je wat: kom op 't Ven ook maar in een kort rokje is het voor de clienten ook nog een spannend!!!Het is hier 12 graden. Lees van te voren wel even de reanimatie instrukties door!!! Ik heb een avond dienst gehad en ik heb heel leuk gewerkt, we komen er steeds beter in, het team begint te rollen. Erg leuk, de eerste week dacht ik nogzouden ze me terug willen op de watersteeg maar nu gaat het al steed beter. Er gebeurt elke dag wel wat anders. Nu kwam de 3 de avond dienst niet op dagen. Dus mijn collega en ik samen af gesproken hoe we zouden gaan werken en vervolgens aan de slag gegaan met een hele strakke structuur in de avond dienst en we hebben toch lekker gewerkt met nog extra tijd voor gezellig samen koffie en ranja drinken. Ik ratel een beetje maar ik denk je wilt vast wel eens wat horen van Nederland!!! Weet je dat Annet een zoon heeft Sylke. Op 2 aug. Is hij geboren. Alles is goed gegaan, Sylke heeft wel veel honger en dat maakt hij duidelijk door huilen veel huilen heb ik gehoord.
    Nu ga ik echt naar bed. Groetjes Happy (dat vond ik zo leuk staan) Marjon

  • 11 Augustus 2006 - 22:37

    Marjon Vogels:

    Hoi Sanne,
    Hier ben ik weer, ik lees in jou reactie dat sylke een meisje is van annet, ik heb annet aan de telefoon gehad maar ik heb niet gevraagt of het een meisje of een jongen was?? Ik las die naam en ik dacht aan een jongen. Ik ben meteen op het geboorte kaartje gaan kijken en daar staat het niet op. Ik ben morgen annet en dan hoor je het nog wel. Groetjes Marjon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sanne

Lees en hopelijk vind je mijn enthousiasme terug in mijn verhalen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 23544

Voorgaande reizen:

09 Maart 2013 - 08 April 2013

Ghana 2013

10 Mei 2006 - 10 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: