Ik ben zoooo blijjjjj!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu Ik ben zoooo blijjjjj!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu

Ik ben zoooo blijjjjj!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sanne

20 Juli 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

ejj mnsen,

HOe gaat het weer daar in nederland? Blijft leuk om te vragen hoe het in nederland is...;) hopelijk heeft hij bij jullie weer een keer flink geregend...:) want jah hier heeft het gelukkig eergisteravond geregend...nee gestormd!!!!!!!!!! Heerlijk!! Al die stevige en harde wind!!! En vandaag heeft het gelukkig weer even geregend!! dat koelt dan zo lkkr af...alleen is het nu weer bijna 28 graden hier....het koelt hier niet veel af denk ik sow...tijdens de regen was het rond de 20 graden!! lager is het niet geweest:D:D dat is ook wel beter.....maar we hebben een paar hele warme dagen gehad...zo rond de 44 graden...dus dan snak je egt6 naar regen hoor!!:D maar verder zit deze sesion er weer bijna op...morgenmiddag gaan de campers naar huis! Het is egt heel snel gegaan deze week! Lkkr relaxt en niets moet!!:D:D en jah onze campers kunnen zoveel zelf dus dat is wel egt heel erg fijn!! verder kreeg via een email een vraag waar ik met mn ab beroep bleef, omdat ik dus de zorg en medicijnen doe...Nou jah als je de foto's op deze site ziet,...ik ben wel egt ook met ab bezig...ik heb zelfs de program director gevraagd of ik een avondactiviteit mag organiseren voor volgende week...het thema is volgende week Superheroes...Sow!! dat vind ik wel heel gaaf!!!:D:D

Btw heb er ook (heel fout denken de meeste nu) aan een egte tatoo op mn enkel...maar omdat mijn ouders daar niet zo blij mee zijn....laat ik dat maar uit mn hoofd...Wil namelijk niet dat hun boos op me worden ofsow...en ik wist wel al hoe ze erover dachten..dus jah....dan maar een Hennah;);) hahahah:D:D maar goewd...zaterdag moeten we om half 6 in de morgen vertrekken naar het geweldige washington D.C...dus weer lkkr foto's maken en sow...vet kewl!!!

BTW Dudes, ik zie hier allemaal films en sow...dus dat is wel egt beter!! en jah films in de bios die nog niet uitzijn in nederland nog beterder:D:D:D Maar goewd...ga nu stoppe ff genieten van mn pauze van een half uur en dan weer werken tot half 12 vanaaf, want jah ben on night duty....en dan heb je weinig pauze zeg maar!!!:D:D

doeiidoeii:D:D:D:D:

p.s. tot over 1,5 maand weer;) hahaha:D:D

  • 20 Juli 2006 - 18:23

    Je Zus:

    ha meissie,
    hier in nederland is het zwaar benauwd.... we hopen dat het vanavond gaat regenen....
    ( niet dus!!!) Het is wel voorspeld, maar goed!!

    We wachten maar af, maarre... jij naar alle nieuwe films :-) en wij jou maar missen !! :-) ;-)

    Wij ( johan en ik en natuurlijk Siebren ) zijn vandaag ons pap gaan helpen met het vangen van 1 kuikentje. De kleine kippetjes hebben weer 5 kleine (piep-kleine) kuikentjes erbij.

    Ons pap zunne vee-stapel blijft maar an het groeien nu jij weg bent... ;-), maar goed je zult je ogen uitkijken als je terugkomt.

    En onze kleine vent is vandaag ook naar het buro geweest ( 20-07 ) prikjes en de normale dingen. Hij is nu 58 cm lang, kun je dat bekijken op een meetlint.

    maar goed ga wee stoppen
    de groetjes van ons allemaal

  • 20 Juli 2006 - 22:30

    Het Thuis Front:

    sanne ik kan sommige zinnen niet volgen, komt dit door het vlugge typen. of is dit pc spelling.wat is eigenlijk btw dudes. weet niet wat dat is. misschien ben ik niet zo slim, maar toch.wil het wel graag volgen .ons pap is dus werken, vind het wel mee vallen met die hitte. komt denk ik door dat zij in koude ruimtes werken. ik ben blij dat wij s,morgens om 7 uur beginnen. het drukste van de dag zit er dan om 10uur op, voor dat het niet te houden is van de warmte. zoals ons anne/marie al schreef hebben wij weer kuikentjes er bij vandaag, 5 in totaal. ga nu stoppen en even douche, wel lkkr voor je gaat slapen.de regen is tot nu toe uitgebleven. morgen dus weer 32 graden groetjes je mama en papa. daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.

  • 21 Juli 2006 - 07:35

    Marianne Van Loy:

    Hoi Sanne,
    Ja ja, dat taaltje hè, is voor ons 'wat oudere mensen' niet altijd even goed te volgen. Ik blijk dus niet de enige te zijn. Maar ja. Dan maar een keertje extra overlezen.
    Goed dat je geen tatoo hebt laten zetten (vind ik tenminste). Ik vraag me altijd af hoe je dat later vind als je 80 bent of zo. Je bent mooi zoals je bent!
    En ik verheug me al op de volgende film van de filmcommissie. Jij krijgt er volgens mij wel zoveel te zien dat we er bij ons Jongerenpastoraat wel ons voordeel mee kunnen doen, denk ik zo. Arme Martijn, die moet dadelijk nog een hele inhaalslag maken.
    En wij trouwens maar denken dat het hier warm is met temperaturen rond de 33 graden. Dat is niets bij die 44 van jou. Hier is de Vierdaagse afgelast, bij jou zou die niet eens begonnen zijn. Wij snakken hier ook naar een regenbui, tenminste de natuur zeker. Alle weilanden zien onderhand geel en er wordt wat afgesproeid. Maar er is nog niet veel in het vooruitzicht.
    Vandaag pas ik op Mark. Het is toch zo'n lekker jochie. Hij weegt nu al meer dan 7 kg met zijn 4,5 maand. Hij mag al een fruithapje en een groentehapje. Leuk hoor. De eerste keer was alles groen van de sperzieboontjes volgens Annemieke. Ik zal je wel eens een recente foto sturen via de email.
    Veel succes weer met alle werkzaamheden en veel plezier in Washington. Cor heeft altijd al eens een keer die muur willen bekijken met al die namen van de omgekomen militairen van de Viëtnamoorlog. Moet heel indrukwekkend zijn.
    Wij hebben gisteren nog de film The Longest Day op tv gezien. Ik weet zeker dat Joyce die ook bekeken heeft en misschien nog wel meer jongeren van de spiritualiteitreis. Die zullen wel erg onder de indruk zijn. Zij waren immers tijdens de reis op de stranden waar de invasie op Normandië heeft plaatsgevonden. Op het strand hebben ze daar nog naar Saving Private Ryan gekeken. Heel bijzonder om daar te zijn waar de film zich afspeelt. Die komt dan nog meer 'binnen'.
    Nou ga ik toch echt afsluiten anders zit ik hier over een uur nog te typen.
    Groetjes van Marianne.

  • 21 Juli 2006 - 11:37

    Sanne(myself):

    sorry 'oude' mensen, maar jah dat typt voor mij sneller...en jah wat btw dudes betekend= trouwens...coole mensen(is meer voor martijn en els bedoeld) zij begrijpen het precies...maar ik zal proberen om duidelijker te typen!!!:D:D

  • 21 Juli 2006 - 11:55

    Jacqueline Kuijpers:

    Heeeeeeeeeee Sanne, wij zitten hiet op het ven te zweten, Sanne, Anke, en ik. Het is al een paar dagen heel erg heet, ook voor de clienten. Maar ik moet maandag mijn laatste dagje werken en dan fijn vakantie, jipppppieeeeee. En Sanne werkt door tot september, iets minder jipppppppieeeeeeeeeee. Nou meid heel veel sucses nog daar in verwegistan. Groetjes Jacqueline, Sanne en Anke. Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. oh ja en ook de groetjes van Lyn van de fysio.

  • 22 Juli 2006 - 05:21

    Het Thuis Front:

    ha die sanne hier nog vlug iets van ons. we staan op het punt om enkele daagjes te vertrekken. het weer is erg goed en heet. ons anne/marie is vannacht hier gebleven ,samen met siebrens .misschien kunnen we ook even op internet daar, zodat we je iets kunnen laten weten. anders tot maandag daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag groetjes mama en papa.sanne veel plezier vandaag.

  • 23 Juli 2006 - 08:08

    Je Zus:

    Ben nu thuis, en werd gister gebelt door andrea Bongers en moest jou de groeten doen.

    Verder zijn ons pap en mam naar luxemburg vertrokken en komen morgen terug...

    De kippen ( 1 zwarte en 1 witte hen) hebben de kuikens verdeelt, terwijl de zwarte ze heeft uitgebroed. Dus er zijn 3 kuikens 2 gele en 1 zwarte. De gele zijn bij de witte kip en de zwarte kuiken bij de zwarte. En dan is er nog 1 geel kuiken dat nog niet goed kan staan, ben ik aan het oplappen!! dus in totaal zijn er nog 4 uitgekomen.

    Dus nu lopen er
    * 5 kleine kuikens 20/07
    * 4 kuikens van 2107
    * 4 kuikens van 22/07
    En d'r lopen nog 4 grotere kuikens die volgende week naar buiten mogen.
    Dus een drukke bedoening

    maar ga weer stoppen
    Groetjes meissie en een dikke kus van je neeffie


  • 23 Juli 2006 - 08:33

    Luxemburg:

    sanne van ons een berichtje vanuit ditland onze stage gaat ook goed.hoe was het in washington .ha meisje hier eindelijk iets onsuit het verre hosingen.wel gezellig hier.hebben al een flinke wandeling er opzitten.er is hier een cafe met nederlandse beheerders.zijn daar gistereneen bierje weze pakken.samen met bart nel corrie en de rest was erg gezellig.gaan vandaag nog van alles ondernemen.stoper nu mee daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag papaenmama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sanne

Lees en hopelijk vind je mijn enthousiasme terug in mijn verhalen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 23555

Voorgaande reizen:

09 Maart 2013 - 08 April 2013

Ghana 2013

10 Mei 2006 - 10 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: