jah hier is het vroeg in de morgen!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu jah hier is het vroeg in de morgen!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu

jah hier is het vroeg in de morgen!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sanne

17 Juli 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

ejj ben ik weer..

Het is nu om precies te zijn 7 uur in de morgen...En jah iedereen slaapt nog, maar jah omdat mijn maandelijkse tijd me wakker gemaakt heeft zit ik nu achter de computer....

Even vertellen wat jullie nog allemaal gemist hebben...de vrijdagavond zijn we dan naar de bioscoop geweest....Heb ik al verteld in eerdere berichten...priates of the caribean...2...en zaterdag dat was een relaxte dag...ik stond om 7 uur langs mn bedje(dacht da t 8 uur was) lkkr gedoucht en schone en frisse kleren aan...dus een truitje met spaghetti bandjes...Heerlijk!!:D toen begon ik dus met een super kewl telefoontje met mn vader...maar tot overmaat van ramp was mijn beltegoedkaart op:( maar volgens mij begrijpen ze het wel, maar ik was druk aan t vertellen en toen er geen antwoord meer kwam.....oeps...volgens mij heb ik egt 5 minuten zitten lullen zonder antwoord te krijgen....Was achter af wel grappig...:D toen ben ik met een gezond ....jah lees t goed...een gezond ontbijtje begonne...yoghurt met cruesli en orange jus en water....HEERLIJK na een maand vettige troep te eten!! toen heb ik aan yoge gedaan...was erg pijnlijk af en toe voor mijn spieren, maar wel ow sow ontspannend...en na de yoga zijn we naar de upermarkt geweest, omdat we daar geld moesten omwisselen en nadat we terug kwam op internet begon de 2e fase relaxing...:D manicure, pedicure en massage....Zat ik dus lkkr bij mn pedicure komt iemand op hoge poten naar me toe...Je vader aan de telefoon...Ik denken en denken,..laat m maar terug bellen...maar toen ze nog een keer terug belden zat ik nog steeds bij de pedicure...;) heb een mooi design op mn voetjes nu:D:D maar goewd..was super rielekst...maar toen de massage...was egt brak:( iedereen had een massage gehad van een half uur en ik kon al van stoel af nar 10 minuten....die man had er dus geen zin meer in...:( maar goewd..na dat allemaal hadden we een suprise party voor vicky...de moeder van Terri...Vicky stond egt te huilen...haar kinderen waren er allemaal, amerika is groot dus iedereen woont ergens anders....ook kregen we heerlijke hotdogs en hamburgers...(normaal tog?) en toen jah muziek en het zwembad,..heel kewl allemaal, maar jah ik zocht dus niet meer te zwemmen...Dus wij met een helegroep bij elkaar...om te gaan bespreken wat we gingen doen in de avond...nou gingen we dus heerlijk bowlen..:D:D We splitsten de groep op in 2 kleinere groepjes...zodat we wel bij elkaar konden spelen en dat we er ook lang bleven...nou ik had dus gewonnen bij de eerste party met 107 punten(is egt heel veel voor mij) en mocht daarom de laatste rond tegen de andere winnaar....verloren natuurlijk maar was zo vetjes:D:D Nou heb nog 1 detail niet toegevoegd aan het gezellig bowling avondje...BIERRRRRR:D we hadden 8 kannen bier gehaald en deze opgedronken met 10 man...Nou dat was we even lkkr voor een keertje hoor....want jah ben nog geen 21...(A) maar goewd..op weg naar huis even langs de mc geweest...en toen jah de volgende morgen...

de campers kwame om 3 uur...ik zit weer met theresa(ben ik blij om) en met george...een poolse jongen...gaat egt lkkr met ons drietjes..:D:D we hebben 8 campers...allemaal mannen...en jah jonger dan ik eerder geschreven heb....de jongste is 22 en de oudste 42...Dus jah lkkr jong..(de jongsten van de hele camp deze week) dat is dus wel erg leuk. ik zal hun namen even noemen.....
brain en brain(BJ), David en David....patrick, neil,robert en nog 1
naam, maar kan er zo niet op komen...

en dan is het interessante van dit verhaal, ik heb dus 1 camper die dus tegen poppen praat en speelt als of hij ziek is...en dit komt alleen maar omdat zijn moeder alcoholist was tijdens de zwangerschap...raar, maar dat interesseert me wel erg.... maar ik kruip nog ff terug in bed en spreek jullie wel weer een keer:D:D

groetjes and byebye sanne

  • 17 Juli 2006 - 11:38

    Je Zus:

    Nou meissie, Zo te horen heb je afgelopen zaterdag flink genoten op die massage na dan. En jah... jij aan het bier????
    Ik dacht dat jij geen bier lustte? Maar goed, beetje alcohol nuttige moet kunnen.

    Maar het is zo ook leuk, wat jongere gasten onder je hoede te hebben.

    Trouwens ik heb ons pap vertelt dat de kaart op was en dat het niet aan de telefoon lag.... wat je vroeg aan me.

    Bel je van het weekend ook naar huis toe???
    pap & mam zijn weg en ik pas daar op.

    maarre groetjes weer vanuit Schaijk...
    En ik zie of hoor het wel.

    Een hele grote kus van Siebren

  • 17 Juli 2006 - 20:27

    Het Thuis Front:

    nou meisje wat ben jij zo vroeg al op, om ons te schrijven, dat vind ik heel leuk.dan is dat maandelijkse gedoe toch ergens goed voor,al is het maar dat je dan achter de pc kruipt. nu kon je natuurlijk rustig ons even schrijven. ik heb ook nog een nieuwte, wist je dat ons anne/marie morgen weer begint met werken. ze begint van 12.45 tot 17.00 uur .kan mien op de kleine siebren passen, wat ze graag doet. o ja de geiten dat is een ramp, die beesten zijn niet te houden. we denken dat het door de aanhoudende warmte komt, maar ze breken telkens uit. welke wei dat maakt niet uit. nu moeten we met stroomdraad gaan werken, ons pap is daar geen voorstander van, maar ja.om die beesten telkens van straat te moeten halen dat is ook niets. ben vandaag vrij, hum hum hum ons pap werkt nu 12 uur op en 12 uur af. dit i.v.m.vakantie tijd.die is dus nu werken, best wel stil hier hoor,. maar ik vermaak mij wel.heb nog van alles te doen. maar dat zie je nog wel als je thuis komt zo nu ga ik toch echt stoppen doei doei je moeder.

  • 19 Juli 2006 - 22:38

    Marjon Vogels:

    Hoi Sanne, Ik heb nog niet alles bij kunnen lezen, maar 8 kannen bier?? daar gaat je reputatie!! We komen net terug van een geweldige vakantie vanuit Denemarken dan lees je de post door en dan zit er een super lief kaartje van jou bij. Bedankt. Nou jij maakt het wel daar!! Denk eraan 1 glas bier is ook lekker, en je rug kapot werken dat kun je ook op het ven. Nee hoor geintje. Geniet er maar van. Ik lees van de week alles even bij en dan schrijf ik wel weer. Ik ben wel wat te oud voor je taal gebruik, ik moet egt wennen (b.v. aan egt) turbo meiden taal van 21 jaar. Maar ook met mijn dyslexie snap ik er soms geen hout van. Maar als ik de zin dan een paar keer lees en uit het verhaal begrijp ik het dan. Nee, zo erg is het niet. Ik geniet van jou verhalen en ben door jou verhalen een beetje mee aan het reizen, goed?? Ik zit in je koffer. Doei.

  • 20 Juli 2006 - 10:08

    Marianne Van Loy:

    Hoi Sanne,

    Nou, ik ben er eens even voor gaan zitten en heb al je belevenissen nagelezen. Wij zijn inmiddels terug van een heerlijke vakantie en kunnen er weer tegen aan.
    Het is ontzettend leuk om te kunnen lezen waar je allemaal mee bezig bent. Petje af hoor, ik vind het geweldig.
    Jammer, dat we je adres niet eerder hadden anders hadden we vanuit Vézelay een kaartje gestuurd.
    Ik zal weer regelmatig even kijken of je weer wat op je site hebt geschreven.
    Houd je taai en pas op je rug, je hebt er maar 1 en daar kun je veel last van houden (spreek uit ervaring). Maar je bent gelukkig nog jong en jij kunt wel tegen een stootje. Toch goed op jezelf passen, hoor, we willen je allemaal weer heelhuids strakjes in Zeeland terug zien.

    Heel veel groetjes, ook van Cor.

    Marianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sanne

Lees en hopelijk vind je mijn enthousiasme terug in mijn verhalen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 23569

Voorgaande reizen:

09 Maart 2013 - 08 April 2013

Ghana 2013

10 Mei 2006 - 10 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: