jeahhhhhhhh eindelijk een weekeinde vrij!!!1 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu jeahhhhhhhh eindelijk een weekeinde vrij!!!1 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu

jeahhhhhhhh eindelijk een weekeinde vrij!!!1

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sanne

14 Juli 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

eej jah jah ik ben vandaag van de groep verlost;) hahaha:D:D is wel grappig...dag ging erg snel..En degene die mij was was jesscia...degene die performing arts doet dus dansen,muziek en drama:D:D ze had egt heel veel gekocht voor me..gisteren kreeg ik chocolade, softbaseball, sleutelhanger NewJersey en een sticker met de amerikaanse vlag....zooooo kewllllllll:D:D haar net ook even verteld dat ze harstikke gek is hahah:D:D en degene die ik had was er niet...jahjah hij gaat morgen trouwens dus vandaar:D maar goewd....vandaag ging egt snel..onze campers waren als laatste weg en kon eigenlijk geen afcheid nemen van ze....hoe zwaar ze waren en hoe zwaar de dagen ook waren....het zijn egte scheetjesss:D:D:D en de familie is ook egt heel blij en enthousiast...soww kewl!!! Morgen lkkr relaxen en dan jah heerlijk...ontspannen weer op zondag beginnen..ik ga vanavond ook naar de cinema..the lake house met Sandra bullock...Is een romantische film dus ben benieuwd....en jah wat ik allemaal gekocht heb.....:S Beetje te veel naar mijn zin hahaha....ik zal t proberen op te noemen;
schoenen, sokken, heel veel gezonde sandwiches, telefoonkaarten, parfum, shampoo, douche gel....en jah....nog veel meer...

ik heb trouwens nu ook foto's erop staan...zodat jullie kunnen zien wat ik hier zoal doe...ik mag niet al te veel foto's van campers erop zetten, want jah deze site is voor iedereen toegankelijk...en jah dat is illegal en niet egt gelet op de privacy....dus maar een paar hier van....dat is wel kewl...en owjah ook nog een paar van de strand in ocean city...:D:D

verder ga ik nu stoppen:D:D

p.s. mark veel plezier op vakantie:D:D

  • 14 Juli 2006 - 21:23

    Je Zus En Siebren:

    ha meid,
    Dus het was geslaagd kerst in juli?
    En is toch heel mooi al die kado's, een mooi aandenken voor dadelijk als je thuis komt.

    Ook de foto's zijn heel mooi... Ik kan zien dat jullie het echt naar je zin hebben daar.

    Wat ik me wel af vraag, is het niet moeilijk als je 2 weken met mensen zit die continu begeleid moeten worden. En dan na die 2 weken afscheid moet nemen? Lijkt mij wel.... je bouwt toch een band met ze op?

    Maar goed.... je hebt ook veel lieve foto's erop staan. En die foto's van sanne in aktie.... heel mooi!!

    Maar goed tot weer schrijfs en misschien tot bels!!

    Groetjes uit SChaijk

  • 14 Juli 2006 - 21:25

    Je Zus:

    Waar is die knappe brandweerman? d'r staan zoveel mensen op de foto dat je ze niet ziet... ;-)
    :-0 :-)

  • 15 Juli 2006 - 12:15

    Sanne(myself):

    jah de brandweermannen heb ik verstopt;) en jah dat afscheid was egt heel moeilijk!!:S:S En jah de film was pirates of the caribean 2....tha lake house draaide niet in deze bios....sow....

  • 15 Juli 2006 - 18:43

    Thuis Front.:

    sanne die film die jij daar gezien hebt van die piraten die draaid hier nog niet. dus je bent bevoorrecht, was wel erg leuk zeg je , zou ik er ook iets aan vinden denkje. ik heb je net aan de telefoon gehad, je klonk erg opgewekt. laat je maar lekker verwennen bij die masseur. lijkt me heerlijk.veel plezier nog deze aankomende week. je foto,s echt tof man. zal ze weer eens vlug uitprinten voor je weet wel. ook namens tante mien de groetjes en van ome martien natuurlijk ook tot schrijfs je moeder.

  • 16 Juli 2006 - 15:51

    Marianne:

    hoi sanne,
    echt gaaf hoor wat jij daar allemaal doet... maar je moet volgens mij wel wat harder werken dan mij..hahahha veel plezier nog!
    groetjes marianne

  • 17 Juli 2006 - 16:23

    Rosanne:

    hey san,

    kei leuke foto's heb je gemaakt zeg. zo krijgen we ook wat meer belden hoe het er bij jou aan toe gaat. nou werk ze nog en veel plezier

    kus Rosanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sanne

Lees en hopelijk vind je mijn enthousiasme terug in mijn verhalen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 23544

Voorgaande reizen:

09 Maart 2013 - 08 April 2013

Ghana 2013

10 Mei 2006 - 10 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: