pauze!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu pauze!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu

pauze!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sanne

11 Juli 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Ejj mensen,

Ik kon het niet laten om weer te gaan slijmen bij de directrice om achter de computer te komen in haar kantoor!!;) das wel grappig..Ik heb nu pauze(het is nu 2.21) in de middag...Nog 9 minuten en dan begint het weer. Maar vanmiddag gaan we eigenlijk alleen maar zwemmen, omda thet te warm is voor de campers om iets te doen! Nou jah wij willen dus niet egt gaan zwemmen..Omdat de 3 campers die wij hebben behoorlijk zwaar zijn...En jah onze ruggen zijn egt helemaal verrot:S Maar goed..Ook daar komen we weer overheen!:D:D Verder zijn we de laatste dagen ook druk bezig met de decoration voor de christmas in July week...Dat is gisteren dus begonnen, maar donderdagavond moeten we de decoratie ophangen op de cabine(dus heerlijk kerstgevoel in de zomer) en vrijdag komt de kerstman hier lang;) egt leuk, de mensen leven er ook helemaal naar toe dus dat ik wel egt gaaf...verder hebben we met de staff kaartjes gemaakt met onze namen erop en hebben we die moeten trekken...Dan moeten we elke dag of een kleine presentje geven of een note! Dus ik gisteren niets gedaan...had geen tijd gehad om iets te bedenken en vandaag de bewuste persoon iets gegeven!:D Ik heb scott. Hij is de nature progam...Hij doet alles met insecten en de natuur...Hij is egt heel aardig...(niet sow aardig, rosanne;)) ik heb hem vandaag shaving gel gegeven! Hij was niet egt enthousiast, maar jah hij weet niet dat het van mij komt dus jah dan is t wel leuk;);) Ik heb vandaag ook iets gekregen...Ik had op mn verlanglijstje geschrijven: sokken, chocola, amerikaanse souveniers en nog iets....maar kom er niet zo snel op!! En vandaag vond ik dus mijn cadeautje in de vriezer...Het was een heerlijke grote pot chocolade ijs (;S) iets te veel van het goede, hopelijk morgen niet meer!! maar goewd...is wel spannend, want jah vrijdag komen we er pas achter wie wie heeft!:D Maar dat maakt zo zware week dan wel heel leuk hahaha:D:D En oo kde campers werken mee, want jah die zien alles gebeuren maar die mogen niets zeggen hahahah:D:D:

Nu even iets anders...gsiteren vrij gehad..lekker naar atlantic city geweest..:D:D Was egt heerlijk, weer veel gekocht..en jah gezont op het strand...(in slaap gevallen intussen) hahah:D:D maar jah mn huidje wordt lkkr bruin hier...verder ook lkkr gegeten en jah heb ook foto's maar aangezien dit niet de juiste computer is kan ik er ook niets op zetten (sorry annem-marie) Maar goewd...Owjah...we gaan ook naar florida...Dat is nu dus zeker...We gaan de gratis onderdak ff regelen( is de zus van terri, de camp director) en dan lkkr de ticket regelen en jah dan heerlijk florida bezichtigen :D:D heb er al zin in:D:D Maar ik ga nu ff stoppen denk ik.....

ochjaw...die leraren die komen checken op het camp komen op 31 juli...dus jah dat wordt nog wel even hahaha:D:D:D:D

doeiidoeii en tot snel sanne

  • 11 Juli 2006 - 20:52

    Anton Van Der Coer:

    Ha meissie, hoestie nou?
    Wij, tante Corrie ome Piet tante Annie en ome Jan en tante Jeanne en ikzelf zei de gek zitten nu op vbakantie in Sluis in de provincie Zeeland. We hebben de fietsen meegenomen en zijn al enkele dagen hier in de omgeving aan het fietsen. Het is hier fantastisch weer en het eten is bijna net zo goewd als bij jullie in
    amerika. Leuk om je site een beetje te volgen op die manier blijven we aardig opde hoogte van je belevenissen in de States. We vinden het heel knap van je dat je met die mannen daar overweg kunt en dat je met de taal uit de voeten kunt. We zullen hier een lekkere borrel drinken op jouw gezondheid en blijven je ervaringen volgen op afstand. Plaats gerust nog wat foto's zodat we je ook nog eens in actie zien. We hopen dat het je heel goed gaat geniet ervan en veel groeten en een dikke knuffelk van ons allemaal. Toit horens en ziens Het ga je goed Houdoe.
    van je oompje Antoon. Houdoe!!!!!!!!

  • 12 Juli 2006 - 08:19

    Je Zus & Siebren:

    he meissie
    wel apart kerst in juli.... heeft wel iets.

    ik ben nu op het moment aan het typen en siebren de fles aan t geven... dus moeilijk doen....

    over die foto's die komen wel.... kan nog wel wachten!!
    Ben blij dat je je nu zo overal naar toe gaat, lijkt mij heel mooi.

    Maar meissie.... laat je maar lkkr verwennen daar.
    en tot lezents weer

    kussie s ons

  • 12 Juli 2006 - 10:57

    Het Thuis Front:

    sanne ik begrijp uit je schrijven dat jullie leiding voor elkaar pakjes moeten maken. en dat de vakantie gangers jullie daar bij helpen, dat is een mooi idee vind ik. wat heb je zoal gekocht daar. kan het vraagteken weer op de pc niet vinden natuurlijk. jij natuurlijk lol dat ik dat hier niet op kan vinden. het mooi weer blijft hier aanhouden. onze mark moet nu nog een dagje werken, heeft vrijdag vrij, dit i.v.m. zijn vakantie. hij vertrekt zaterdag middag om 3uur op schiphol. de vader van jeroen brengt ze weg. ik moet namelijk werken en ons pap ook.met hoeveel man ze gaan weet hij niet precies, omdat er na 7 dagen al naar huis gaan en er weer nieuwe vrienden dan bij komen.ons pap en ik zijn dan alleenn thuis, zielig he.nou wij gaan het volgende weekend naar luxenburg, naar bart,nel marie en alle anderen.lkkr vakantie 2 dagen .hoop dat het zo,n mooi weer blijft.veel plezier van de week nog en tot schrijfs .daaaaaaaaaaaaag je papa en mama.

  • 14 Juli 2006 - 12:08

    Marca:

    Ha die Sanne,leuk om alles wat je schrijft te lezen,en ik merk dat je het geweldig doet daar in dat geweldige land. Maar denk echt aan je rug hoor,die heb je maar 1!!! Ik zit op dit moment in Ymuiden aan de zee,met vrienden,we waren ff aant internetten,en ze wilde je site ook wel eens zien,en vinden het prachtig. enja kom gezellig in de zorg werken,kun je best!!! Mijn vakantie begint volgende week,maar ga nergens heen(ivm de situatie met mam), maar Afrika (of Amerika!!! komt nog wel n's....oja,en toen ik net je site zocht,kwam ik bij koekjes van Sanne uit,maar kreeg ik de site van het Jongerenkoor,leuk he al die reacties. Nou kstop ermee,we gaan shoppen,en de naar zee!! Have fun,and take care!! Bye,Bye.Have an nice time together.Greetings,Marca.

  • 14 Juli 2006 - 20:26

    Het Thuisfront.:

    sanne onze mark vertrekt morgen om 11.30 op vakentie. hij rijdt met jeroen naar schiphol.zijn dan met zijn tweeen thuis. zal wel erg stil worden hier. ons pap gaat omdat het vakantie is in twee ploegen werken dit duurt vier weken.de warmte blijft hier aanhouden, zeker nog een hele week. de aardappelen zijn aan het verdrogen hier, dus stampot eten wordt duurder hahahahahahah grapje.vandaag zijn ze in compostella met de bewoners naar de heise tip gewandeld. ik denk dat ze wel met veertig bewoners daar heen zijn geweest. Kregen daar koffie en gebak, en er werd muziek gemaakt en gezongen, dit in verband met de vakantie week. er stond ook al een groot stuk in de krant hier.verder wens ik je morgen een erg ontspannen dag toe, en misschien kun je dan weer wat schrijven als je bij de computer kunt komen.nu stop ik weer tot schrijfs he.je moeder.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sanne

Lees en hopelijk vind je mijn enthousiasme terug in mijn verhalen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 23542

Voorgaande reizen:

09 Maart 2013 - 08 April 2013

Ghana 2013

10 Mei 2006 - 10 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: