zware dag.... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu zware dag.... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu

zware dag....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sanne

27 Juni 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

ejj vandaag egt iets minders leuk mee gemaakt......Vandaag viel een van mijn campers Dominic aangevallen....Het was egt eng ik ben naderhand wel egt even buiten gaan zitten. Ik kon hem niet van Dominic afhalen, Violette hqd het opgelost vind ik egt wel knap van dr! Maar verder redden we het wel. Die camper is alleen boos op Dominic.....En niet op ons....Dus jah we denken da dominic iets gedaan heeft wa niet kon!!!!! Maar stoppe nu....want er wille r nog meer!!!!!!

groetjes sanne:D:D

  • 27 Juni 2006 - 19:34

    Je Zus:

    He zussie,
    best wel eng als je zo iets mee maakt. Maar iedere keer leer je weer hier van. Dus jah.... kom op meissie...
    Oh ja, we zitten nu bij ons thuis op de taart en jah.... ff checken of je nog iets hebt meegemaakt.
    He, vier je het vandaag ook een klein klein beetje dat jou broertje vandaag jarig is...of kun je helemaal niet genieten na wat je vandaag hebt meegemaakt?
    Maar ach.... groetjes aan iedereen daar

    Groetjes en xxx jes ons en natuurlijk een hele grote dikke kus van je neefje
    p.s. hij ligt nu heerlijk te slapen


  • 27 Juni 2006 - 19:53

    Marjon Vogels:

    Hoi Sanne,
    Wat hoor ik, was les nodig van een verpleegkundige?
    Ja, dit is wel minder een aanval, en ze zijn nog maar zo kort bij elkaar, daar kunnen nog meer conflicten komen? Succes met alles, bedankt voor je lieve blad in mijn afscheids boek vrijdag gaan we nog bbq en dan is het klaar met de watersteeg. Maandag avond had ik het even heel zwaar. Ik heb 4 uur lopen mokken door het huis, ik moet zeggen je kunt wel veel opruimen als je loop te mokken.
    Groetjes Marjon

  • 28 Juni 2006 - 04:15

    Het Thuis Front:

    sanne ik hoop dat je er nu een beetje over heen bent wat er gister is gebeurt ik vindt het heel vervelend voor je, maar ik denk dat de leiding die er is jullie wel op zullen vangen. misschien in een gesprekje hoe je dit het beste op kan vangen en hoe je het beste met zo,n persoon om moet gaan. verder hoop ik dat je, na dit het toch weer leuk zult gaan vinden.ik zit hier voor dat ik ga werken nog even wat te schrijven, want toen ik dit gisteren las, zat het huis hier vol met verjaardag bezoek. je moet nog van iedereen nog de groetjes hebben. tot schrijfs je mama.

  • 28 Juni 2006 - 11:21

    Rosanne:

    hey san,
    Dat is ni zo leuk. Ik zou me ook rot geschrokken zijn. Maar Zo te zien bevalt het je wel.
    nou nog veel plezier en je red het wel

    kus Rosanne

  • 28 Juni 2006 - 20:31

    Jacqueline Kuijpers:

    Nou dat is wel heftig als je zoiets meemaakt, maar gelukkig is het goed opgelost. Hier alles oke. Maandag afscheid genomen van Marjon, met een traan, maar vrijdag hebben we nog een BBQ bij Marjon thuis. Dus dat worden weer tranen. Ik zal ze missen. Maar jou zie ik weer terug. Veel sucses nog en ik laat weer van me horen. Groet Jacqueline Kuijpers. Doeiiiiiiiii.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sanne

Lees en hopelijk vind je mijn enthousiasme terug in mijn verhalen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 43
Totaal aantal bezoekers 23553

Voorgaande reizen:

09 Maart 2013 - 08 April 2013

Ghana 2013

10 Mei 2006 - 10 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: