zaterdag dagje vrij!!! Laatste dag zonder campers! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu zaterdag dagje vrij!!! Laatste dag zonder campers! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu

zaterdag dagje vrij!!! Laatste dag zonder campers!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sanne

24 Juni 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Ejej allemaal,

Even terug komen op het andere berichtje...Dat probleempje met die andere meiden is opgelost! We zijn gewoon allemaal te moe en gaan dat afreageren op elkaar zeg maar! Maar gisteren hebben we alles weer bepraat en was het juist hartstikke gezellig!!!! En dan wil ik allereerst mijn broer een fantastische feest wensen vanavond!! En gefeliciteerd met je 23e verjaardag!! Ik weet namelijk niet of ik voor die tijd nog op internet zit, ivm de campers die morgen komen!

Verder zijn we gisteren uiteten geweest met het hele team! Dit was egt heel gaaf! Nifty fiftys...De naam zegt het eigenlijk al! Alles werd geserveerd in de tijd van de jaren 50! Maar ik keek mijn ogen uit! De milkshakes waren egt mega groot! Ik denk dat ze wel 2 liter waren ofsow...Ik hoefde ze egt niet!!;) Daarna zijn we nog naar een egte amerikaanse huis geweest...(met een paar mensen) Dit was ook egt mega groot! En zelfs zoals als iedereen een egt zwembad! Was egt heel mooi! vandaag zijn we vrij om te gaan waar we willen...Eerst zouden we naar het strand gaan, maar jah de weervoorspellingen zijn niet al te goed, dus daarom gaan we naar een stad toe SHOPPENNNNN:D:D:D Philadelphia! Neem mn fototoestel mee...Dit lijkt me egt kewl! En we krijgen nieuwe bedden dadelijk! Ook al lkkr fijn! Hopelijk krijgen we vandaag ook te horen bij wie in het cabin zitten....De kans is groot dat je met 3 personen zit...Dat hoop ik tenminste, dan heb je meer tijd om op internet te komen en heb je meer vrij!!! Ook moeten we wel eens nachtdiensten draaien hier! Dan ben je de hele nacht op en loop je elke 10 minuten een cabin in om te kijken of alles goed gaat! Dit doe je met zn tweetjes...dat is wel fijn! Dan ben je de dag erna vrij en kun je lkkr bijslapen!!:D:D Maar goewd...Ga nu stoppen want om 8 uur (over 10 minuten) moeten mijn spullen opgeruimd zijn!! 2e keer hahah:D:D Gisteren ook al gemoeten, omdat ze eigenlijk gisteren zouden komen, maar dat ging niet door!! Dus dan vandaag maar:D:D Komt goewd...Hopelijk kan ik vanavond nog iets schrijven over philadelphia hoe het geweest is en nog wat fotos erbij!!!:D:D:D

Tot snel......
xxxxxxxxxxxxjuss
sanne

  • 24 Juni 2006 - 11:59

    Marleen:

    heejjj sanne,jaja da is ff wa anders als da kleine nederland he?? meid geniet ervan want het gaat zo snel voorbij en het is echt een super mooi land weet niet waar jullie precies zitten maar je zou eigelijk een natuurpark moeten bezoeken echt je weet niet wat je meemaakt!!! oja moet bij de mac het grootste menu bestellen geweldig.... hoor het wel en volg je verhalen zeker xxx marleen

  • 24 Juni 2006 - 12:11

    Het Thuis Front:

    we hebben zo juist je berichtje gelezen
    het blijft best wel heftig daar maar onze mark word toch maar tweeentwintig
    zo lang ben je dus toch nog niet weg
    verder zijn hier de voorbereidingenvolop aan de gang voor het grote hardstyleparty de danseres
    zijn ze al aan het poetsen
    nou maar hopen dat het droog blijft verder ikhoop dat je goed naar je zin hebt
    groetjes father and mother
    and our son mark

  • 24 Juni 2006 - 13:47

    Marca Vd Burgt:

    Heeej,Sanne, kzie net je geweldige site pas,komende dagen zal ik er eens voor gaan zitten,en alles terug lezen. Ik wil je alvast een kei mooie en leerzame tijd toewensen daar!!! groetjes en liefs van mij, Marca. Houdoe.

  • 24 Juni 2006 - 15:07

    Je Zus:

    Ha zussie,
    ben blij te lezen dat jullie het allemaal hebben bij gelegt, gelukkig.
    Maar goed ons mark word nog maar 22 jaar oud...:-)
    Nog ff vlug dit lezen en ga me dadelijk klaar maken voor vanaaf. Want jah... johan en ik zijn ook uitgenodigt.... oh jah, check je mail stuur je weer een leuke foto van siebren....
    Verder ben ik benieuwd naar foto's van Phi--- nog iets mij te moeilijk om te schrijven... nou ga weer stoppen en jah... je ziet wel wanneer we weer reageren.
    XXXXXX ons kl xxxxx van je neefje

  • 24 Juni 2006 - 20:54

    Lienke:

    Heej sanne,
    Leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt daar! Heel veel plezier nog daar ik ga nu ff je foto's kijken!
    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sanne

Lees en hopelijk vind je mijn enthousiasme terug in mijn verhalen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 49
Totaal aantal bezoekers 23550

Voorgaande reizen:

09 Maart 2013 - 08 April 2013

Ghana 2013

10 Mei 2006 - 10 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: