3e introductie dag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu 3e introductie dag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu

3e introductie dag

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sanne

22 Juni 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Ejej mensen jahjah ben ik weer!
Gisterenavond gegeten bij enkele campers. Was egt leuk....Zij krijgen bij elke maaltijd chips..dus guess...Ze zijn erg dik! achjah....voel ik mezelf tenminste dun! Btw ben afgevallen al! jahjah in Amerika afgevallen;) Nou het eten smaakt egt voor geen meter en jah...om alleen op snoep te leven is ook niet goed. Dus ik eet elke morgen en middag een banaan en wat witte druiven! Lkkr gezond:D hahah:D:D achjah....komt nog wel denk ik sow!! mAARUHM....gisteren avond een feestje gebouwd hier...Ik had zin in dansen en in no time waren er meer met hun geweldige dansen..Er is iemand die hier aan ballet doen en aan moderne ballet en aan jazz...sow kewl...Vandaag hebben we kennis gemaakt met de activiteiten en de regels ervan! verder hebben ze net een zwemtest af moeten leggen, achjah laat ik dan net eens my period hebben:S:S Maar goewd...Ik moest doorgeven waar ik kan zwemmen en wat ik kan dus jah...komt goewd....Ook heb ik te horen gekregen dat ik geen foto's van de campers op internet mag zetten...achjah maak ze wel voor als ik thuis ben! dat mag echeter wel...Vanavond hebben we talentenjacht en wij gaan doodleuk het volkslied zingen! Er zijn gisteren nog 2 nederlanders meer gekomen...en nu jah...ik voel me daar niet egt goed bij zeg maar! Colinda, Violet zeggen dat ze geen kliek zijn, maar ze zijn nu steeds met zn vieren en ik wil daar ook wel bij, maar ik wil ook anderen leren kennen en dat stellen hun volgens mij niet zo op prijs,maarjah dat boeit me egt niet! Komt allemaal wel goewd! ga nu, want jah mag hier nu eigenliujk niet zijN!!!
]
groetjes en tot snel!!!

  • 22 Juni 2006 - 16:41

    Josien:

    Hoi Sanne,

    Net voordat de vergadering van het koor begint, zat ik nog even snel je berichtje te lezen. Wat leuk om te zien dat je iedere dag in de gelegenheid bent om wat te schrijven.

    We hopen dat je het erg naar je zin hebt en laat je niet kisten. Je bent daar inderdaad ook om nieuwe mensen te leren kennen en jou kennende komt dat helemaal goed.

    Groetjes,
    Josien

  • 22 Juni 2006 - 17:19

    Mama En Papa:

    sanne we hebben je berichtje gelezen. ik heb wat voor je op je hotmail gezet.en hoezo mag je hier eigenlijk niet zijn. zit je soms zwart te computeren foe hoor wat een stoute meid . wij vinden het erg leuk dat je elke dag ons op de hoogte houd. al zal dit misschien niet altijd meevallen want we hebben begrepen dat jullie soms in de rij moeten staan om bij de computer te kunnen. we wensen je nog een heel fijne avond toe en tot schrijfs.het thuisfront

  • 23 Juni 2006 - 08:45

    Els:

    Heeeeey Sanne,

    Ik zou er inderdaad ook niets om geven, het is super om nieuwe mensen te leren kennen, dus doe gewoon wat je zelf het liefste doet en wil!! :D Enneh.. ik had nog ff wat nieuws.. ik moet volgend jaar stage gaan lopen op de Vlasgaard in Zeeland, in groep 8!!!!!! OH MY GOD.. als dat maar goed gaat!! ;) We beginnen al in de week van 14 augustus! :O Wel echt spannend, ik heb vandaag om 12 uur, dus over een uur.. :S een gesprek met mijn stagebegeleidster dan.. dat word juf Jenny.. Das wel fijn, want die ken ik al.. Maarja, dan nog.. ik kan zelf niet eens rekenen!!! ;) Hahaha, dat word nog een ramp.. maar goed.. ik wil het wel proberen, en anders kan ik altijd nog zeggen dat ik het echt niet kan en wil.. maar zo moet ik nog maar niet denken!! ;) Hahaha, alles komt goed!!
    Stay positive! ;) Hahaha.. Hej maareh... gaaf dat je naar de kerk gaat daar.. ik zou daar ook wel benieuwd naar zijn, hoe dat daar gaat vergeleken met hier!! Spannend! :P Ik hoor het allemaal wel! Zo te horen heb je het daar erg naar je zin!! Mooi! Dat moet ook!! :D
    Groetjes, xxxxxxxxxxxx Els

  • 23 Juni 2006 - 11:27

    Sanne:

    ejj els...dat is wel egt heel gaaf dat je in groep 8 gaat...je zult het tog moeten leren denk ik sow...Maar jah ik leef met je mee!! Want jah je begint al als ik nog niet terug ben...Hou me daar van op de hoogte kejj?? En jah inderdaad ik doe precies wat ik zelf wil!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sanne

Lees en hopelijk vind je mijn enthousiasme terug in mijn verhalen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 58
Totaal aantal bezoekers 23543

Voorgaande reizen:

09 Maart 2013 - 08 April 2013

Ghana 2013

10 Mei 2006 - 10 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: