2e introductiedag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu 2e introductiedag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu

2e introductiedag

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sanne

20 Juni 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Ejej,

weer een berichtje van mij! Leuk dat jullie allemaal reageren!!!
Vandaag hebben we een zware informatie dag gehad! Niets anders dan informatie en geen actieve dingen! Ben ik dus niet egt gewend...marjah...is wel goed voor als de campers dadelijk komen....We kregen ook informatie op bloedziekten waar we voor gewaarschuwd werden...Was heel raar! Ik begreep 2 woorden niet dus gevraagd heel zachtjes aan iemand die dus amerikaan is....Hij durfde het eigenlijk niet uit te leggen, maar het kwam er dus op neer dat het met de geslachtdelen van de man en de vrouw te maken had....De andere amerikanen om me heen...dikke schik man! Jah weet ik veel;) hahaha:D:D Maar goewd...Dus weer erg veel informatie over de doelgroep en om jezelf te beschermen tegen de wet! verder hebben we net het kamplied geoefend! Was egt grappig...Er werd een complete strijd van gemaakt...Wie het beste het lied kon zingen kreeg de eer hahaha:D:D Vanmiddag trouwens wel fotospel gedaan...Moesten we in een team een fotoshoot houden van verschillende dingen en daar kreeg je dan punten voor! We kregen vandaag pasta als lunch en kip en cake....Was egt niet lkkr:( Maar goewd....Ik houdt van mn moeders potje;) hahaha:D:D Na het avond eten gaan we voetballen! Lijkt me egt leuk,,,we kunnen er allemaal niets van hahaah:D:D:D Maar goewd...Ik ga stoppen er staat hier een hele rij!!:D:D Jah we hebben maar 1 computer!

Tot snel xxx
sanne

  • 21 Juni 2006 - 08:51

    Anton Van Der Coer:

    'k heb nu al je berichten zitten doorlezen. Heb ervan genoten. Ik denk wel te mogen concluderen dat je er geweldig van geniet. 'kheb mijn e-mail adres op de mailinglist gezet om elk bericht meteen te kunnen lezen.
    Het ga je goed.

    groetjes

  • 21 Juni 2006 - 11:45

    Je Zus:

    NOu ben blij dat het je allemaal goed bevalt daar en dat het gezellig is. maar goed, lees wel weer wat je schrijft

    xxx ons

  • 21 Juni 2006 - 18:07

    Papa En Mama:

    sanne we hebben je brief weer gelezen. tante mien belde hoe jij het maakt. zal voor haar je brieven uitprinten verder vele groetjes van je tante mien en ome martien. en natuurlijk ook van ons allemaal daaaaaaaaaaaag tot schrijfs.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sanne

Lees en hopelijk vind je mijn enthousiasme terug in mijn verhalen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 48
Totaal aantal bezoekers 23572

Voorgaande reizen:

09 Maart 2013 - 08 April 2013

Ghana 2013

10 Mei 2006 - 10 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: