1e introcutie dag.. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu 1e introcutie dag.. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu

1e introcutie dag..

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sanne

20 Juni 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hi there,

hier weer een berichtje van mij. Vandaag eerste introductie gehad! Was erg leuk! We begoinnen om half 9 met ontbijt...Erg vet en vies, maar jah...geeft niet zo veel... Daarna begonnen we met een korte introductie en daarna een kennismakingsspel! Je moest elkaar intervieuwen en dan voor de hele groep de andere persoon voorstellen..In het engels hahah:D:D:D:D beeetje happerend!!
En daarna hadden ze het over een doktersverklaring...Maar wij hadden die dus niet! Moesten we met nog 9 anderen naar de dokter toe...Eerst in een potje plassen...Nou schrok ik wel van! IEKS:S Maar daarna de lengte opmeten en je gewicht opmeten! Alles okeejj...Daarna moest mijn bloeddruk gemeten worden, deze was altijd aan de lage kant, maar deze keer juist goed...Mijn hart ging te keer en ik was behoorlijk zenuwachtig...jahjah...ben inderdaad niet zo dol op de dokter! Daarna moest ik nog wat bewegingen maken terwijl de dokter bekeek of het goed was...En lezen met een oog...Jahjah een hele procedure!:D Maar na dat alles kreeg ik tot mijn schrik te horen dat ze een beetje bloed wilden afnemen, of je geen ziektes bij je droeg...Naalden en ik:S:S Maar goewd...kotsmisselijk buiten aangekomen ff lkkr naar buiten frisse neus halen! En eenmaal terug we kregen lunch....Raar maar waar...Chips is een vaste lunchonderdeel...Ik dus niet! Chips hoort een snack te zijn!!!! :D:D hahaha:D:D Vanmiddag ook nog de vingerspelling geleerd van de amerikanen en doelgroep uitleg! Erg interessant...Nog een spel gedaan en toen was de introductiedag al voorbij. :D:D heb vandaag veel anderen gesproken..en jah zie het hier helemaal zitten! Na het eten (lasagne,stokbrood) naar de WAWA geweest...Is een winkel...Met alleen maarrrrrrrrr...jahjah...inderdaad eten!! En je kon daar dus ook milkshakes halen...extra large zal ik maar zeggen;) Ik moest shampoo hebben...en jah er was alleen maar head en shoulders(ff reclame maken) dus die maar genomen.:D:D Tom een jongen had die ronde chocolaatjes gekocht(pap, jij weet wel welke...die ferreo nog wat..) Voor ons zei hij!!! Hij is egt een toppie gozer..Ik zal proberen een foto van hem er op te zetten;) Verder was het een leuke afsluiting, heb samen met Colinda en Violette lkkr buiten gezeten..De anderen waren film aan t kijken...Ook nog wat gefilmd....Zij zitten steeds bij de rokershoek...Ik ga erbij zitten, maar raak geen sigaret aan...Maar het is wel gezellig kletsen daar;) Ik denk dat ik zo maar eens ga slapen..>ik laat morgen of overmorgen wel weer iets horen!!

groetjes sanne...

p.s. Marjon,,,jah het is wat met die verslavingen! Pas maar op! Dadelijk bel ik je nog suf op je nieuwe baan;) De groetjes aan iedereen op het Ven.....Miss Them!! And zeg tegen Linda R. dat Amerika zo is zoals ze me verteld heeft:D:D

  • 20 Juni 2006 - 09:10

    Martijn:

    HEEEEEEEEEEEEEEEEJ Sanne,

    Ik heb nu al je reisverslagen ff gelezen.. echt super man en dan ook al met foto's erbij, dat is echt supervet. Ik lees wel dat het door ontzettend vet is!!!!. Natuurlijk mis ik jou!!!.En jij zit lekker in Amerika, met alles er op en eraan!!! echt superb! Ik hoop dat de komende tijd nog gaver wordt, maar dat komt wel goed hoor ik. Met een bioscoop, bowling en een winkelcentrum in de buurt!.. Veel plezier!!!.. en blijf schrijven !!..het is echt superleuk om te lezen!!....
    groetjes.... en have fun!!

    Martijn

  • 20 Juni 2006 - 12:23

    Je Zus:

    Zo zussie, je bent dus al een heel eind ingeburgert en gekeurt zo te lezen. Ben blij dat het je heel goed bevalt.... we hebben je alleen al gemist. Het is zo stil thuis ;-) nu jij weg bent..:-) Kussies ons allemaal... ps je neefje houdt ook niet van naalden.

  • 20 Juni 2006 - 14:33

    Marianne Van Loy:

    Zo, Sanne, nu maar mijn achternaam erbij gezet want ik heb gezien dat er meer hondjes zijn die Fikkie heten.
    Ik blijf je nog eventjes volgen tot we op vakantie gaan. Leuk om over al je belevenissen te lezen.
    Ook veel groetjes van Cor.

  • 20 Juni 2006 - 14:33

    Els:

    Heeeeeeeeeey Sanne!!!!!!!

    Super gaaf man, dat je zoveel laat horen van je!! Mooie foto's joh! Volgens mij heb je het reuze gezellig en leuk daar!! SUPER!! Je hebt zeker al veeeel foto's gemaakt!! Leuk dat je al veel mensen op het kamp hebt leren kennen!! Ik hoop snel weer wat van je te horen! En natuurlijk heeel veeel plezier toegewenst daar!!!

    Veel liefs, XxX Els
    p.s. 't duurt wel lang voordat we nu weer film kunnen kijken!

  • 20 Juni 2006 - 16:45

    Josien En Gert-Jan:

    Hoi hoi Sanne,

    We zijn zelf net terug van onze huwelijksreis en vinden het geweldig om ook jouw belevenissen nu mee te mogen lezen. Geniet er lekker van meid...!!! Maar dat zal best wel lukken denk ik.

    Groetjes van ons.

  • 20 Juni 2006 - 17:24

    Marjon Vogels:

    Je trok we weer naar de computer, even je leuke verslag gelezen. Succes met de chips!!!
    Groetjes Marjon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sanne

Lees en hopelijk vind je mijn enthousiasme terug in mijn verhalen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 66
Totaal aantal bezoekers 23534

Voorgaande reizen:

09 Maart 2013 - 08 April 2013

Ghana 2013

10 Mei 2006 - 10 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: