on the camp... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu on the camp... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu

on the camp...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sanne

19 Juni 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hi there,

Here I am....Na een ZEER vermoeide reis ben ik dan eindelijk aangekomen op mn geweldige summercamp! Het is egt een mooie camp...Ik zit nu in de staff cabin! Met airco...lkkr fris..We are here with 15 counselors incl. director...In totaal komen er dus 20 en nog enkele activity leaders...Er worden in totaal 14 activiteiten aangeboden. Die te maken hebben met muziek, sport, dans en creatief! Net hebben we heerlijk gegeten..(mis nederlands eten) Maar goewd....sla, kip en een aparte aardappel met folie iets...Wazig, is ook niet lkkr...Mar jah...nog minder calorien dus ook niet aankomen!!;) hahah...Nee dat komt wel goed...Ook hebben we hier in de buurt een HELE grote mall....Egt wel fijn:D:D En we hebben een bioscoop en een bowling centre....Dus ik zal me hier wel vermaken...Ik heb al enkele foto's geplaatst..Zal er nu ook weer wat bij zetten! Komt allemaal goewd...Zal zo weer eens gaan stoppen...
Ojah...het is hier wel egt 35 graden en ZEEEEEERRR benauwd...Is te overleven;) ben al bijgekleurd vandaag hier:D:D Dus jah...poepie bruin terug komen is ook mijn doel...

Groetjes sanne vd coer.,..

  • 19 Juni 2006 - 04:06

    Thuis:

    sanne foto,s bekeken. zijn leuk. groetjes papa en mama en mark.

  • 19 Juni 2006 - 07:07

    Je Zus:

    Nou.... een hele trip jah.. maar gave foto's heb je in iedergeval erbij gezet. En die 35 graden.... genieten ;-)
    Ben blij dat je goed bent aangekomen...
    Groetjes ons en een dikke kus van je neefje

  • 19 Juni 2006 - 13:37

    Rosanne:

    hey san,
    leuke foto's, veel plezier daar maar dat zal wel lukken.

    kus Rosanne

  • 19 Juni 2006 - 16:42

    Marianne:

    Hi Sanne,
    Fijn dat je goed bent aangekomen. En nu genieten en werken! Dat kan ook heel goed samen. En wat het eten betreft: daar wen je wel aan hoor.

  • 19 Juni 2006 - 17:30

    Marjon Vogels:

    Hoi sanne, weer gekeken naar je site, volgens mij raak ik hier verslaafd aan. Al weer een verslaving erbij.
    Leuk verslag en foto's
    Groetjes Marjon

  • 20 Juni 2006 - 06:29

    Marianne Wingens:

    hey sanne,

    mooi zo dat je goed bent aan gekomen! maak er een mooie tijd van! maar dat zal wel lukken!
    veel succes
    groetjes marianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sanne

Lees en hopelijk vind je mijn enthousiasme terug in mijn verhalen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 23527

Voorgaande reizen:

09 Maart 2013 - 08 April 2013

Ghana 2013

10 Mei 2006 - 10 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: