LATEEEE AND TIREDDD - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu LATEEEE AND TIREDDD - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu

LATEEEE AND TIREDDD

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sanne

17 Juni 2006 | Verenigde Staten, New York

Nou mensen..vandaag ben ik dan eindelijk aan gekomen op Amerika....Het was een zware dag...Intussen heb ik ook erg veel hoofdpijn, omdat ik zo moe ben...Jullie liggen nu echter lkkr te luieren op jullie bed, maar wij willen tog opblijven omdat we dan sneller aan de tijdverschil wennen. het is hier dus 6 uur vroeger.Ik zat er ook aan te denken om naar huis te bellen, maar jah....dan maak ik jullie wakker...Ik zit nu in een youth hostel in New York op de Amsterdan Ave. Heb hier ook mooie foto's van...Maaruhm...Wij dus met volle moed op zoek naar Broadway....Volgens mij zijn we niet egt goed gelopen, omdat we niets anders dan oude en vervallen winkeltjes tegen kwamen. En jahhhh uit eindelijk kwamen we een mac tegen...en jah vanaf 4 uur niet meer gegeten, dus jah...dan dat maar;) Maar ik keek mn ogen egt uit. De wegen lopen hier egt over elkaar zoals je dikwijls in een film ziet...En dan de gebouwen...Nou die oude films met die brandtrappen en zos....Dat is hiet dus egt wel! Overal waar je kijkt. En ze hangen zelfs boven de voordeuren van enkele appartementen! Maar goewd...Het is hier egt hartstikke benauwd! Zweet me te pleurenss:S Maar goewd...wel leuk om te ervaren...Morgen moeten we om half 9 naar een introduction in een andere youth hostel hier in New York...Voor die tijd aangekleedt en gegeten...Vanuit die introduction reizen we met de bus;) naar het camp toe...Dat wordt wel leuk denk ik sow:D Hopelijk wordt de dag morgen niet zo zwaar, want jah mn ogen zijn egt mega uitgeput en alles doet zeer! Wel heb ik gelukkig een backpack (thanks mom and dad) Want we liggen op de vierde verdieping..(smalle trapjes en smalle gangetjes en vervallen) We hebben wel afgesproken om Violet af en toe te helpen met haar koffers...Ze heeft te veel meegenomen en krijgt het niet de trappen op! maar zo komt het ook wel goed...Ik kan ook deze keer nog geen foto's erop zetten, maar ik den kdat het op het camp wel kan. Als dit mogelijk is probeer ik ze er morgenavond op te zetten;) Dan kunnen jullie eens kijken! Maar trouwens mijn Engels moet nodig bijgespijkerd worden, ik struikel over worden en weet woorden niet te vertalen, maar ik merk wel dat het steeds beter gaat dan dat ik dacht!!:D Dus jah engels spreken kan ik over 3 maanden wel goed denk ik sow... Trouwens daar ook alles goewd? Hoe is met de hondjes thuis? En houdt thuis de brievenbus maar in de gaten;) hahaha:D:D:D
We hebben trouwens ook nog iemand leren kennen uit Engeland. Zij gaat echter niet naar onze camp, maar ligt wel bij ons op de kamer. We zijn hoogst waarschijnlijk de enige Nederlanders op the camp, dus jah gedwongen worde we wel...We hebben ook afgesproken om engels tegen elkaar te praten, maar dat gaat nogal moeilijk;) hahah
Maar nu ga ik stoppen...Ik ben echt moe en jah...Hopelijk tot morgen weer!!!!!!

greetzzzz

  • 18 Juni 2006 - 07:38

    Berichtje Van Thuis:

    zo dametje je bent er dan eindelijk gekomen.we hebben jou berichtje hier met z,n allen gelezen.moeheid gaat wel weer over, komt waarschijnlijk door al die indrukken.verder alles oke met je reisgenootjes. tot schrijfs pap en mama.

  • 18 Juni 2006 - 08:08

    Je Zus:

    Ha meissie, Eindelijk ben je er, waar je zo lang naar uit keek... ben benieuwd naar de foto's. En jah... die moeheid gaat wel weer over meissie, net wat pap en mam zeggen het zijn al die indrukken die je nu hebt en krijgt.
    Ben benieuwd hoe het dadelijk op het kamp is voor jullie... maar dat lezen we wel... groetjes ons

  • 18 Juni 2006 - 19:37

    Marjon Vogels:

    Onze sanne in de big appel!!(hoe schrijf je dat in het engels. Dat zal jij wel weten over 3 maanden. ) Ik ga nu londen even lezen, niet zeuren over moe gewoon doorgaan!!! Dit maak je maar een keer mee in je leven ik zou als ik jou was niet gaan slapen 3 maanden lang. Uit rusten kun je straks weer op het Ven. GroetjesXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sanne

Lees en hopelijk vind je mijn enthousiasme terug in mijn verhalen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 49
Totaal aantal bezoekers 23574

Voorgaande reizen:

09 Maart 2013 - 08 April 2013

Ghana 2013

10 Mei 2006 - 10 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: