op het vliegveld.... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu op het vliegveld.... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu

op het vliegveld....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sanne

17 Juni 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hello there,

How are you? Ik sta nu op het vlieveld n Heathrow om de vliegtug om 14.00 uur te hebben. Vanmrgen erg vroeg wakker...de wekker van violette stond op Nedelandse tijd...Dus zette leuk de wekker op kwart voor 7....Engelse tijd was nog kwart voor 6....Achjah..dadelijk lkr vliegen..Ben wel erg moe, het is hier ook nog eens erg mooi weer! Het truitje wat ik aan hb s ng t warm. sorry voor typfoutje want deze computer is eg irri:S maar goewd...dadelijk lkkr slapen en dan wanneer jullie gaan slapen kom k aan n New York!!!!:D egt wel beter....k ben ook benieuwd wie we gaan tege komen. net al een paar meiden gesproken, maa zij vliegen naar Boston en om half 3.....Achjah komt wel goewd.....Trouwens Miepje maakt et ook goed;) Ik ga nu eer stoppe doeidoeii:):)

  • 17 Juni 2006 - 14:25

    Je Zus:

    Ha leuk om te horen dat t allemaal leuk en gezellig is.... en dat je ook heerlijk weer hebt.... is heel belangerijk;-):-), terwijl ik jou verhaaltje lees schijnt bij ons ook volop de zon. Maar ben bezig om de foto's die we gister hebben gemaakt uit te printen om morgen aan pa & ma te geven. Ze zijn allemaal goed gelukt, hoor!
    Nog een goeie reis gewenst, groetjes ons en een dikke kus van je neefje.

  • 17 Juni 2006 - 14:40

    Marianne Van Loy:

    Goeie reis, Sanne, en nogmaals veel plezier en succes in The States.
    We zullen jouw vorderingen bijhouden (als we weer terug zijn van onze vakantie). Bye bye

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sanne

Lees en hopelijk vind je mijn enthousiasme terug in mijn verhalen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 55
Totaal aantal bezoekers 23551

Voorgaande reizen:

09 Maart 2013 - 08 April 2013

Ghana 2013

10 Mei 2006 - 10 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: