Naar t Consulaat geweestttttt - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van sanne coer - WaarBenJij.nu Naar t Consulaat geweestttttt - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van sanne coer - WaarBenJij.nu

Naar t Consulaat geweestttttt

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sanne

08 Juni 2006 | Nederland, Zeeland

Hallo allemaal,
Jah eindelijk vandaag...helemaal in spanning en 4 dagen niet kunnen slapen...;) naar het consulaat geweest! Jongejonge....sta je daar voor een poort van weet ik hoe hoog en dik staal....Zit er zo'n meneertje aan tegen een intercom te praten naar mij toe...in het engels....en ik met mijn reuze goede;) oren versta natuurlijk wat ie zegt....Maar goewd..na veel gesjoemel eindelijk de poort/hek open....Bliepbliep....draai maar om...bliepbliep...Jah sanne had geen gevaarlijke spulletjes bij....En toen mocht ik doorlopen...Kom ik in een mega lange rij te staan...ZUCHT! Maar goewd...heb een leuk gesprek gevoerd met een ander meisje....Reuze interessant;) hahahah:D Maaruhm...Ik dus naar binnen. Mijn tas afgeven en mijn paspoort laten checken...Geen crimineel dus lkkr door lopen:D Intussen kom ik in een andere rij te staan en sta ik daar bijna een half uur te wachten tot ik eindelijk mn papieren kan afgeven. Ik met mn suffe kop betaal doodleuk 85 euro...(had deze echter al overgemaakt via acceptgiro)...Krijg ik gelukkig wel weer terug maar goewd...gaat om het idee...Mocht ik weer erg leukkkk gaan wachten op een stoeltje...Vingerafdrukken geven en weer wachten,wachten,wachten,wachten en voor de verandering wachten.....Intussen stond mijn moeder en een tante van me al anderhalf uur buiten te wachten in de te warme zon...Maar goewd...MIss Coer...Jah leuk hoe ze dat zeggen;) Enkele vraagjes...Werd je echt wakker van...! NOT.. maar goewd eindelijk mocht ik gaan...Helemaal opgelucht stap ik naar buiten en jah...nog lkkr wat gewinkeld..en toen de lange reis naar huis....Het leek net of de treinen het erom deden, maar er was erg veel vertraging...dus een vermoeide dag alles bij elkaar...Maar eindelijk het komt goed en het duurt over 9 minuten nog maar een week;)
groetjes en tot de volgende keer...

  • 09 Juni 2006 - 12:28

    Colinda:

    Heejjjj,

    Ja wat een gedoe he?? Maar ach....hebben we dat ook weer eens meegemaakt. Nog 7 daagjes....joehoe!!!! en dan gaat het feest beginnen.!!
    xxxxiessssss colinda

  • 11 Juni 2006 - 12:13

    Violette:

    haaai, alles goed nog een beetje zenuwachtig:) ik kon gister aaf niet aanwezig zijn op de msn want ik gaf een klein feestje, *(misschien had je het al in me msn naam gelezen maar owkeej :D) maar drom was ik er niet ik heb je berichtje gelezen, (de mail) dat vroeg ik me idd ook allemaal af! nou over 5 nachtjes zie ik je int echie:D:D:D:D tot dan
    kusju

  • 12 Juni 2006 - 16:18

    Je Zus:

    Ben zo blij voor je dat je mag gaan, meissie!

    Maarre we gaan je uitzwaaien a.s. Vrijdag op schiphol ;-)

    Maar tot woensdag, zussie!!

    groetjes ons uit Schaijk

  • 15 Juni 2006 - 07:28

    Jacqueline Kuijpers:

    Hoi Sanne ik wens je heel veel succes in het grote Amerika. Ik zie je weer op het ven. Groetjes je Collega. Doeiiiiiiiiiiii

  • 15 Juni 2006 - 07:55

    Martijn:

    heej Sanne, wat een gedoe bij het consulaat, maar het hoort erbij zullen we maar zeggen:D..nogmaals veel plezier!!..en tot over 3 maanden :-)( doeg!!!! Martijn

  • 15 Juni 2006 - 10:31

    Marja Vd Burgt:

    hoi sanne
    hoe is het, ben je er klaar voor? dan kan jou avontuur beginnen. gisteren afscheidsborrel gehad, hoorde ik vandaag natuurlijk even bijkomen en morgen op reis.
    heel veel succes en plezier, wij blijven jou belevenissen volgen via jou site.

    groetjes marja

  • 15 Juni 2006 - 13:31

    Annemieke Hendriks:

    He Sanne............
    Ja ik volg je overal ook je briefje gevonden, dus speciaal voor mij. Maak er iets van in de States!! Groetjes collega's uit Veghel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sanne

Lees en hopelijk vind je mijn enthousiasme terug in mijn verhalen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 59
Totaal aantal bezoekers 23533

Voorgaande reizen:

09 Maart 2013 - 08 April 2013

Ghana 2013

10 Mei 2006 - 10 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: