okej... - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van sanne coer - WaarBenJij.nu okej... - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van sanne coer - WaarBenJij.nu

okej...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sanne

15 Mei 2006 | Nederland, Zeeland

Hejj mensen,
Ik wacht nog steeds met spanning. Had vandaag het gevoel dat ik iets te horen zou krijgen, maar helaassssss:S
Achjah...komt allemaal wel goewd...
En inmiddels is de laatste week in gegaan. Ik heb nog contact gehad met Amerika zelf...Zij zouden er alles aan doen om mij en Colinda te plaatsen voor 2 juni! Dus ik krijg wel weer meer hoop nu ik dat gehoord heb. Want jah, ik ben iemand die graag mijn dromen najaagd en als die dan tegen gehouden worden.....Niet leuk....;)

Groetjes mij

  • 17 Mei 2006 - 13:51

    Je Zus:

    He zussie,
    wacht rustig af, we zitten allemaal in spanning...
    maar hoor t wel.... groetjes

  • 17 Mei 2006 - 17:00

    Daisy:

    Hee Sanne!
    Echt leuk dat je naar Amerika gaat. Heel veel succes daar iig.
    Groetjes..

  • 18 Mei 2006 - 17:22

    Colinda:

    heee,,,,
    Erg he? dat wachten.....
    Maar het komt allemaal wel goed,,,, we blijven hoop houden!!!
    En dan is het het wachten waard geweest haha..!!

    groetjes!! colinda

  • 24 Mei 2006 - 17:16

    Violette:

    hai meis haha, ik heb er ook 1 aan gemaakt!!! super handig dit
    succes met het w8en en we wachten lekker samen!!
    kusjuh Violette

  • 30 Mei 2006 - 17:45

    Henrike:

    heei meissie..
    en ik maar duimen voor je... het komt goed hoor.. als ze in de USA al hebben gezegt dat ze hun best doen om jullie te plaatsen komt t egt wel goed hoor..;) heel veel suc6.. we houden elkaar op de hoogte he.. ik tel af... en duim voor je..
    Liefs Henrike

  • 01 Juni 2006 - 16:30

    Colinda:

    hee sanne,,
    Dit is oud nieuws joh hahaha,, maar snap wel dat je even geen tijd hebt hahahaha.... Supper gaaf dat je geplaatst bent!!!!!!!!!!

    xxx colinda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sanne

Lees en hopelijk vind je mijn enthousiasme terug in mijn verhalen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 42
Totaal aantal bezoekers 23534

Voorgaande reizen:

09 Maart 2013 - 08 April 2013

Ghana 2013

10 Mei 2006 - 10 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: