januari loopt ten einde - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van sanne coer - WaarBenJij.nu januari loopt ten einde - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van sanne coer - WaarBenJij.nu

januari loopt ten einde

Blijf op de hoogte en volg sanne

27 Januari 2013 | Nederland, Zeeland

Beste mensen,
Nou de feestdagen zijn voorbij, mijn verjaardag is gevierd en tot overmaat van ramp word ik ziek. Hopend dat het binnen 6 weken weer opgelost is, zodat ik eindelijk mijn droomreis kan gaan maken.
Gelukkig ben ik eigenwijs (dat ik dat over mezelf zeg...) en ben ik druk bezig met spullen verzamelen voor de grote uitdaging. Mijn slaapspullen zijn geregeld, potjes met zalfjes staan gereed en nog even en mijn zomerspullen worden doorgespit! Over iets minder dan (hopelijk) 2 weken wordt er bekend gemaakt bij welk project ik geplaats ben! Ik ben zo enorm nieuwsgierig en hoop dat ik mijn hart kwijt kan in het project. Zoals bekend is, ligt mijn hart bij het omgaan met kinderen, dus dat zou in ieder geval al geen problemen moeten opleveren. Dus..nog even geduld en dan ga ik jullie ook vertellen waar ik mezelf ga neer strijken!

Voor nu,
een hele fijne zondag gewenst!

groetjes sanne