eindelijk thuis! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu eindelijk thuis! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu

eindelijk thuis!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sanne

07 September 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo mensen,
jah hier een berichtje uit het mooie dorpje zeeland. Gisterenavond geland om kwart voor 7 op schiphol. En toen ik eindelijk mijn ouders zag barstte in tranen uit. Want jah....3 maanden is wel erg lang...En toen zag ik ook nog mijn neefje. Hij is zo groot geworden!!!! En hij keek de hele tijd rond en vond alles zo interessant...hij maakte zelfs al geluidjes..Dat dit zo snel kan gaan hahah:D:D maar goewd..mijn ouders, mn broer, mn zus en mijn schoonbroer waren er maar ook...(hele groteeee verassing) els stond daar! Dat vond ik echt super tof natuurlijk!:D:D Eerst nog wat gedronken op schiphol en toen in de auto naar huis! Toen ik thuis was moest ik van alles zien...De kippen en hun nieuwe kuikens, het nieuwe zwembad, de kast en de vloerkleden, mijn eigen kamertje...HELEMAAL tiptop in orde gemaakt! Nou was een leuke thuiskomst:D:D Toen hebben mijn ouders en de anderen een stukje gebak gepakt...en jah ik kon het niet laten om een beschuit met jong belegen kaas te pakken...HEERLIJKKKK:D:D naderhand was het mijn beurt om iedereen even in het zonnetje te zetten...Was zo leuk...Ze zaten gewoon te wachten op wat ze zouden krijgen. Voor mijn broer en schoonbroer had ik hetzelfde gehaald...JONGENS blijven moeilijk om daar iets voor te halen...I love NY tshirt, asbak, aansteker en verfrisser voor in de auto...voor mijn vader een tshirt, en een verfrisser en belangrijk een bierflesjes opener met the statue of liberty erop! voor mijn zus een kettinkje, luchtje en tshirt, voor mijn neefje een grappig pakje en voor mijn moeder angel parfum, make-up en een new york lepeltje...Dan heb ik martijn en els ook hun cadeautjes gegeven...Maar dat kan ik niet op de site schrijven, omdat meerdere die dingen kregen...Rond 11 uur kwamen martijn en els nog weer even langs...Super gezellig geklets(raar maar waar, heb ik ook egt gemis;) )
nou rond 1 uur vroeg ik vriendelijk of ze naar huis wilde gaan, omdat ik nu toch wel egt moe begon te worden...Ik had namelijk de hele reis niet geslapen! Dus lekker een nacht overgeslagen! Maar goewd...vanmorgen werd ik om half 11 wakker gemaakt door mijn vader, omdat mijn tante uit denemarken langs kwam...ZOOOO leuk!:D:D en daarna ben ik weer in bed gekropen en om half 2 maakte hij me weer wakker...Want anders kan ik vannacht dus niet slapen...Maar zo raar, want toen het half 2 was had ik dus het gevoel dat het half 8 smorgens was...Dus jah ik net een lekkere bad genomen, maar niet lang erin gezeten, omdat ik steeds bijna insukkel...Heb dus wel degelijk last van een jetlag...Maaruhm...maandag begin ik weer op mijn stage...en jah...dan hoop ik snel de ritme weer op te pakken!! maar daar maak ik me geen zorgen om.

btw iedereen bedankt voor de onwijs te gek gave berichtjes steeds en ben blij dat er mensen zijn die me in de gaten hebben gehouden daar....Hiermee eindigt mijn dagboek op www.waarbenjij.nu

  • 07 September 2006 - 18:45

    Je Zus:

    voor de echte allerlaatste keer op deze site.

    Ik wil jou heel erg hartelijk bedanken voor de mooie kadootjes die we van je in ontvangst mochten nemen. Echte kado's uit Amerika. KLASSE!!

    Maar a.s. zaterdag zie je ons weer incl. je neeffie.
    We komen op tijd.......... kun je even met hem knuffelen en jah..... wat ik je had belooft FRUITHAPJE!! + fles.

    Maar goed, tot zaterdag!!

    groetjes ons

  • 07 September 2006 - 19:56

    Het Thuis Front:

    ja eindelijk is ze weer thuis. Wij vonden het toch wel lang hoor. Bijna iedereen zei,is dat nu al weer om die 3 maanden. Voor ons was het toch wel erg stil moet ik zeggen. ons vrolijke meid is weer thuis. iedereen bedankt voor de vele reacties.was ook voor ons erg prettig. Groetjes van de vader en moeder van Sanne vd Coer.

  • 09 September 2006 - 20:55

    Marca:

    Alsnog van Harte Welkom in NL.Ik wist niet dat je alweer terug was. Nou de laatste vakantie verhalen hoor ik wel weer als je op Compostella bent!! fijn dat alles zo goed is gegaan, maar ook fijn dat je nu weer THUIS is NL. bent. Alle goeds!! Groetjes, Marca.

  • 10 September 2006 - 15:03

    Melissa:

    Hey Sanne, ben blij dat je t nog leuk hebt gehad met de meiden en dat je een goeie terugreis gehad hebt! Xx Melissa

  • 10 September 2006 - 17:26

    Marjon Vogels:

    Koffie op het Ven zullen we dan maar afspreken.
    Groetjes Marjon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sanne

Lees en hopelijk vind je mijn enthousiasme terug in mijn verhalen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 23530

Voorgaande reizen:

09 Maart 2013 - 08 April 2013

Ghana 2013

10 Mei 2006 - 10 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: