laatste dag...bijna thuis! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu laatste dag...bijna thuis! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu

laatste dag...bijna thuis!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sanne

05 September 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

hallo allemaal,

dit is mijn laatste dag in amerika...vanavond om 5 uur(voor jullie 11 uur) vlieg ik aan richting london! dus dat wordt lkkr slapen in het vliegtuig...En dan kom ik morgen...Londense tijd 7.45 uur aan....Dan gaan we natuurlijk regelrecht naar een andere vliegveld en vandaaruit vlieg ik om tien over half 4 aan...en land ik op tien voor 6! Ik kan niet wachten om eindelijk thuis te zijn....Want jah zoveel te vertellen van de laatste dagen....over;
central park
comedy club
empire states building!

Jahjah nog veel gedaan..maar natuurlijk ook cadeautjes gekocht die ik natuurlijk dolgraag wil afgeven! heb gisteren nog eens alles goed doordacht...of ik het wel allemaal heb hahaah:D:D maar mensen...jullie zullen opkijken van wat ik allemaal gekocht heb! hahaah:D:D ik ging met 1 backpack en nu kom ik dus terug met 1 backpack en 1 koffer(tje) en jah...helemaal vol gestauwd...hahah:D maar ik kan echt niet meer wachten om mijn ouders, (schoon)broer,zus, siebren, honden, geiten, kippen(kuikens) en ook belangrijk mijn vrienden te zien! Wat zal ik blij zijn als ik eindelijk weer iedereen gezien heb en een knuffel heb kunnen geven! De tijd vloog voorbij hier, maar nu duren de uren wel lang hoor...steeds maar weer wachten hahaha:D:D

maar ik wil nog 1 laatste berichtje schrijven als ik thuis ben over mijn thuiskomst...en dan is het venito!

tot snel dan...

groetjes sanne

  • 05 September 2006 - 12:40

    Je Zus:

    Nou meis...... nog 1 dagje en 1 nachtje. En dan kun je ons allemaal weer een flinke partij knuffels geven. En al je verhalen vertellen, en natuurlijk vervroegde sinterklaas spelen.

    Heb al zin in morgen......

    Nou tot morgen, meisje!!!

    Nou een laatste keer zo de groetjes en x-jes van ons

  • 05 September 2006 - 12:45

    Henrike:

    Heei Sanne,
    Zo al weer bijna thuis lees ik.. :) Ik kan het me goed voorstellen hoor dat je iedereen weer wilt zien en graag weer naar huis wilt.. Vooral zo de laatste dagen he.. als je weet dat je naar huis mag.. Ik had echt zoiets van knip met je vingers en ben thuis want al dat wachten op het vliegveld word je ook niet goed van.. In London zijn ze nu heel streng dus alles loopt uit.. Mij hebben ze uit de rij gehaald he.. ennuh tip doe makkelijke schoenen aan want die moet je ook uit.. Mijn reisgenootje had van die allstars weet je wel.. hoge helemaal opgeveterd die was wel ff bezig voor ze die uit en weer aan had ;) Nou nog ff dan ben je er weer een goeie reis hoor..
    Groetjes Henrike

  • 05 September 2006 - 14:14

    Agnes Zwaans:


    Hoi Sanne,ik wil je nog een goede reis naar huis toewensen,met een heel warm welkom thuis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sanne

Lees en hopelijk vind je mijn enthousiasme terug in mijn verhalen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 23554

Voorgaande reizen:

09 Maart 2013 - 08 April 2013

Ghana 2013

10 Mei 2006 - 10 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: