zaterdag inmiddels... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu zaterdag inmiddels... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu

zaterdag inmiddels...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sanne

02 September 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

ejj ben ik weer...

nou gisteren hebben we heerlijk uitgeslapen...tot 12 uur of later...daarna zijn we naar time square gegaan en hebben daar lekker gewinkeld...en we zijn samen met lucy naar de ground zero geweest...Luce is uit scotland en jah had dat nog niet gezien...dus zijn we meegegaan en hebben we lkkr gewinkeld...nou het was zelfs zo erg...dat colinda, violette en lucy mij kwijt waren in een mega grote winkel...nou ik vond het een mooie winkel en was eigenlijk een beetje de tijd vergeten...bleek het dus zo te zijn dat ik bijna 2 uur daar geshopt had...noujah ik had wel veel spullen gekocht en was allemaal in de opruiming...dus dat is erg aantrekkelijk! en daarna nog gewinkeld...en nog eens gewinkeld...en nog eens gewinkeld...hahaah:D:D favouriete bezigheid de laatste paar dagen..want jah moet wel ff inkopen doen voor ik naar huis ga...en vandaag gaan we dan naar chinatown weer lkkr winkelen!! dus dat komt wel lkkr goed...maar al met al...nog 4 nachtjes en dan eindelijk weer bij mijn ouders in de armen..hahaha klink ik nu hopeloos...??;) noujah 3 maanden is wel erg lang zonder hun! dus jah...wordt wel weer eens tijd om naar huis te gaan dacht ik zo!

tot morgen...
groetjes sanne

  • 02 September 2006 - 18:32

    Je Zus:

    Ha meid, dat winkelen bevalt je daar volgens mij kei goed!!!
    Ben benieuwd wat je allemaal hebt ingekocht.

    Maar goed nog 5 nachtjes en dan (eindelijk na 3 maanden) kan ik weer gewoon met je kletsen, en dan kan ik maar ook johan en natuurlijk siebren je verhalen aanhoren en genieten van de foto's.

    Het is nu zaterdag-avond hier, en wij gaan eigenlijk niks ondernemen vanavond. Siebren ligt net weer heerlijk in bed te slapen.

    Gister hadden johan en ik een bruiloft gehad, we zijn daar nu nog van aan het bijkomen. Waren ook pas om 02.30u thuis en jah..... ikke weer om 07.15u op om Siebren weer de fles te geven. Maar wel naderhand weer lekker teruggekropen samen met Siebren (johan lag nog in bed) en ik werd door Siebren wakker gemaakt om 10.15u voor de volgende fles. Dus dat gaat allemaal in 1 moeite door.

    Maar goed, he zus je klinkt niet hopeloos als je zegt dat je weer graag naar je ouders wil...... is alleen maar goed...... is een teken dat je ze gemist hebt.

    Maar goed ga weer stoppen, ik lees het wel weer en anders tot woensdag!!!

    Groetjes van ons.

  • 03 September 2006 - 13:09

    Het Thuis Front:

    sanne hier iets van ons mama en siebren. want hij zit, bij oma op schoot, naar de computer te kijken. vind hij heel intresant. nou hij boerde me toch net, je wil het niet weten. hij zit toch zo mooi te kijken die kleine man. we kijken uit naar aanstaande woensdag. groetjes je moeder en siebren.

  • 03 September 2006 - 20:51

    Gert-Jan En Josien:

    Meis, we kunnen niet wachten tot je er weer bent!!! Tot snel...!!!

  • 05 September 2006 - 11:13

    Je Broer:

    een nachtje slapen nog .....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sanne

Lees en hopelijk vind je mijn enthousiasme terug in mijn verhalen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 23538

Voorgaande reizen:

09 Maart 2013 - 08 April 2013

Ghana 2013

10 Mei 2006 - 10 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: