donderdag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu donderdag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu

donderdag

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sanne

01 September 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

ejj mensen
jah donderdag avond hier...net aangekomen in het laatste rustplaats in new york...Hostel Malibu! Nou sow chiekkkkk:D:D;) we zijn egte geluksballen....en dat maar voor 150 dollar(120 euro) voor 5 nachten...Dus we zitten wel goed hier. vamorgen nog met inge naar het st. patricks cathedral geweest...Sow groot en zoooooowww mooiii:D:D daarna nog DE rode loper gezien van de MTV awards...Stonden mannetjes buiten met dikke geweren als bescherming...heb ik inge mooi een foto van laten maken met mij!!:D:D;) maar goewd..toen terug gegaan en colinda, violette en george opgezocht...george en inge vertrokken toen ook...Was wel ff slikken hoor...weer afscheid moeten nemen...maar goewd...vandaag lucy getroffen bij de greyhound...en zij blijft ook 5 dagen hier en dan de laatste nacht in het airport hotel! dus jah zien we elkaar nog wel enkele dagen...de rest lkkr relaxen denk ik soe....nu ff stoppe tijd is op sorry...volgende keer langer:D:D:D(K)(K) miss ya alllllll:D:D

• 31 Augustus 2006 - 22:25

Van Thuis:

ha die sanne de laatste daagjes daar. hus jullie heb het weer getroffen in dat nieuwe hostel. de prijs valt mij eerlijk gezegt wel mee en dat voor 5 dagen. nu nog enkele dagen genieten geblazen. want hier kun je bij trug komst weer volop aan de gang. groetjes je moeder en vader. daaaaaaaaaaaag.

• 01 September 2006 - 06:59

Je Zus:

ha meid..... de laatste daagjes tellen.... 150 dolar dat valt mee voor 5 nachten.maar goed...... we miss ya!!!!

• 01 September 2006 - 14:57

Melissa:

Have fun girl!!! Xxx Melis 'ex co-counselor';)!

• 01 September 2006 - 15:39

Elske:

Hey Meis
    Hoe is het? Geniet nog maar ff goed van die laatste daagjes. Je bent weer bijna bij ons, ook heel leuk ;) Ik ben benieuwd naar je verhalen. Geniet er nog even van en tot snel!

liefs
    Elske