woensdag... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu woensdag... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu

woensdag...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sanne

31 Augustus 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

ejj mensen,

jah ben ik dan weer. Sorry maar anders ben ik bang alles te vergeten en dat wil ik natuurlijk niet! vandaag naar de state of liberty geweest en naar ellis island! was 1 trip bij elkaar voor 20 dollar...Op het ellis island, was een immigrantenmuseum. Hier kwamen de immigranten binnen en werden ze ingeschreven...Heb ook gekeken bij laurenssen...en jawel hoor...wel gevonden, maar wist niet welke ik moest hebben...Was wel interessant om te weten hoeveel mensen er dus in de afgelopen jaren geimmigreerd waren! Verder was het niet echt heel bijzonder...en ja wat wel bijzonder was...state of liberty. Now in films lijkt het altijd zoooo ontzettend groot...dus de grootte viel een beetje tegen...maar we waren er ingeweest...en jah natuurlijk bijna 40 foto's gemaakt alleen van dat! kwamen we ook nederlanders tegen....2e stel die we treffen in bijna 3 maanden tijd...is so raar om anderen, vreemden nederlands horen te praten! verder gaan we vanavond uiteten met inge, colinda, violette en ik...Morgen vertrekt inge naar huis:S:S DAT is niet leuk voor ons...Maar goewd..ff nog vieren. en dan morgen vertrekken we vanuit dit hostel naar het Malibu hostel...En daar zien we dan Lucy(meisje uit schotland) en daar blijven we dan tot 5 september smiddags...en dan vliegen we al naar huis. morgen nog 5 dagen en dan vlieg ik aan....en dan over 6 dagen savonds tref ik jullie dan eindelijk in levende lijve...maar we(violette, colinda en ik) hebben afgesproken, dat wanneer we geland zijn en we onze spullen hebben we meteen gaan en niet op elkaar wachten, omdat we jah toch wel heel graag naar huis willen! en we spreken elkaar dan later wel weer op msn of via de telefoon!!!
Dus dan weten jullie dat alvast!:D:D

ga nu weer stoppen...
doeiidoeii
miss ya all...
sanne

  • 31 Augustus 2006 - 06:23

    Your Parents:

    YES now I am at first .want het is hier een wedstrijd wie heteerste reageert.zo te horen heb je vakantie houden ook hendigjNY moet skon zijn.hedde r nog nie aon gedacht langer te blijven want hier is zon koi weer. denkut nie. hoef van men ok nie.ik heb nie zo veul klappen O ja het leste nieuws ik ben aon den dunne.mar dae wurd ok wer betternou di waar ut wer ou ouw lui

  • 31 Augustus 2006 - 07:57

    Siebren:

    bhhbnhmhmn jhnbh,jm vbnumnj mnbkjnjnkljkm m ,m.,m n mmn xxxx siebren

  • 31 Augustus 2006 - 08:00

    Je Zus:

    jah, sanne.
    je neeffie wilde ook wat schrijven dus jah vandaar hierboven. hij wil de hele tijd op het toetsenbord meppen..... maar wat ie heeft geschreven dat zal wel zijn `tante sanne, een hele fijne vakantie en tot over 6 dagen` maar goed spreek je wel weer
    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sanne

Lees en hopelijk vind je mijn enthousiasme terug in mijn verhalen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 23531

Voorgaande reizen:

09 Maart 2013 - 08 April 2013

Ghana 2013

10 Mei 2006 - 10 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: