en de tweede dag dan ook maar!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu en de tweede dag dan ook maar!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu

en de tweede dag dan ook maar!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sanne

30 Augustus 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Nou vandaag heerlijk uitgeslapen tot half 10. Was ook echt heel moe! toen maar aangekleedt en op zoek geweest naar een ontbijtje...hetzelfde als gisteren dus...want blijft moeilijk om ontbijt te vinden! maar goewd...daarna na chinatown to gegaan samen met de anderen, waren daar nog niet geweest...Was weer heel gezellig:D:D;) daar hebben we natuurlijk wat leuke dingetjes gekocht..;) spannend!!! hahah:D:D daarna zijn violette en inge naar de Sex in the City tour gegaan...(zijn nog niet terug nu) Colinda is naar het hostel terug gegaan en ik ben naar de ground zero geweest! Zij waren daar al geweest...Maar was echt heel bijzonder...al die foto's enzo! Heb er zelfs ook enkele filmpjes van gemaakt! Het is gewoon een grote bouwput...maar alles wat erom heen is....Dat is echt mega geweldig...en jah daarna ben ik weer terug gegaan...en hebben colinda en ik ons eigen koffers een beetje leeg geruimd en netjes in gedeeld...Heb weer ruimte over..>Dus wordt weer shoppen! maar goewd...morgen gaan we naar de state of liberty..En we kunnen ook naar binnen. kaartje gekocht van 20 dollar en nu krijgen we een boottrip naar het eiland en kunnen we naar boven(restaurant) Het was inderdaad gesloten geweest...maar is in 2004 weer geopend..dus wij geluk:D:D:D Ben benieuwd...daar doe ik het eigenlijk ook een beetje voor en dan hebben we nog het empire states building gehad...misschien gaan we daar morgen ook wel heen, omdat inge donderdag vertrekt! en jah zij wil het natuurlijk ook zien!:D:D maar goewd,
ga weer ff stoppe...mijn buikje zit nu trouwens wel lekker vol....en raad eens...een heerlijke mac maaltijd...:S:S zal ook eens niet...New York...en dikke mensen...noujah ik kan nog wel wat aankomen, ben nog niet zo rond als een tonnetje;)

tot snelllll
x-x-x-x-x-x jussss
verloren kind.

  • 30 Augustus 2006 - 10:01

    Je Zus En Siebren:

    Nou nou sanne, je hebt het er maar druk mee..... met toeristje spelen!
    Nou maar ik hoor het wel wat je allemaal hebt en gaat bezichtigen. En de foto's zie ik ook wel als je thuiskomt en de filmpjes.

    meisje, nog 7 dagen!! vandaag precies.....

    miss ya!!

    groetjes ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sanne

Lees en hopelijk vind je mijn enthousiasme terug in mijn verhalen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 23548

Voorgaande reizen:

09 Maart 2013 - 08 April 2013

Ghana 2013

10 Mei 2006 - 10 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: