errruuggg warm hierrrrr - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu errruuggg warm hierrrrr - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu

errruuggg warm hierrrrr

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sanne

03 Augustus 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

ejj mensen uit holland,

jah tog maar weer ff een berichtje van mij, zosnel tussendoor...!! kon nog net ff 5 minuten achter internet vandaar!

nou begin ik maar ff over mijn groep....eerst een hele zware cabine (alweer) maar door omstandigheden kon ik daar dus niet blijven!!! kon egter niet met ze werken. dus heb ik met iemand anders geruild. Nu heb ik dus een hele makkelijke cabine...4 meiden van 17,22,32 en 45 jaar oud! eigenlijk geheel zelfstandig en zoonnnnnn schatjesss!!! ben egt verliefd op ze geworden!!:D:D we hebben 2 aparte meisjes(zijn eigenlijk ook degene die mijn hart t meeste gestolen hebbe) de eens is een egte girlie....alles is roze en de andere is een boy girlie.....alles van spiderman....is zon gave combinatie af en toe! hahaah:D:D nog 2 dagen en dan begint de laatste session....nog 2 weken hier en dan jah....heerlijk vakantie houden in florida en new york!! achjah daar verheug ik me wel erg op!!:D:D heerlijk hoor...als je 2 maanden niet uit kunnen slapen of rustig een halve dag kunt stil zitten!!!

En dan het weer.....jullie klagen al met de 37 graden hitte dagen achter heen....maar jah....voor mij is dat niks...we hebben deze hele week temperaturen van boven de 40 graden...vandaag voelde het zelfs als 50 graden aan!!!;) ook wel lkkr, maar zo zweterig....En jah er zijn enkele campers ziek geworden...ze hebben de hele middag in de medic building gelegen om af te koelen!!! en omdat het zo heet is kunnen we ook niet het zwembad in....deze is namelijk pal in de zon...en jah iedereen laten verbranden kunnen ze ook niet maken...dus lkkr in een kleine dinninghall gezeten om films te kijken(BORING)....maar goewd, morgen dus weer....nu gaat er zelfs de rond dat ze het camp volgende week willen sluiten, omdat het dan waarschijnlijk nog warmer wordt....dat wil dus zeggen dat wij als counselors, het camp in die week op moeten ruimen en uit de zon moeten blijven!! (vind ik aan de ene kant niet zo erg, maar aan de andere kant....ik kan niet een week zonder campers) ...:D:D we wachten maar af wat er gaat gebeuren nu! en jah zelfs ik ben nu verbrand op mn armen...en jah als ik verbrand dan kun je aan nemen dat het wel egt erg is!!!!

nou gaan we vanavond wel een dansavond houden, maar dan korter en elke half uur moeten alle campers iets te drinken hebben....sow...dat wordt wat...en owjah door het warme weer werken de douchen niet en de toiletten hebben het er ook maar moeilijk mee.....

btw mis die schone badkamer bij ons thuis nu tog wel hoor;)
hahaha:D:D
ga nu stoppe weer terug aan het werk!!!

doeiidoeii

groetjes sanne

  • 03 Augustus 2006 - 07:26

    Je Zus:

    Nou sanne, inderdaad we hoeven en mogen eigenlijk niet klagen als ik het zo lees.
    Wel vette pech..... dat je niet heerlijk kunt zwemmen in de schaduw ( lijkt mij ook warm).

    Maar jah.... bij ons is het weer heerlijk afgekoelt tot temperaturen van 25 graden, en zo nu en dan een regenbui.

    Maarre straks beter als je lekker kunt genieten van je vakantie ( welverdiende vakantie). Nog even genieten van alles daar en foto's maken!! maar dat doe je toch wel. Kan niet wachten om je weer te zien.

    Ben zo benieuwd hoe bruin of eigenlijk hoeveel bruiner je bent geworden dan mark.

    maar goed, groetjes van ons allemaal!!!

  • 03 Augustus 2006 - 12:40

    Jacqueline Kuijpers:

    Hoi Sanne, wat vervelend dat je niet in de zon kan, maar ja het is ook wel heel erg warm. Het is leuk om te horen dat je het naar de zin hebt. Op het ven draaid alles gewoon door, maar alleen niet met mij want ik heb vakantie hiep hoi. Het is wel druk geweest in de vakantie periode maar we hadden een hele goeie vakantiekracht. Trouwens, Annet is bevallen van een dochter, Sylke genaamd. Ze is geboren op 2 augustus en volgens mij was dat ook de datum dat Annet uitgeteld was.Ik denk dat je dat wel leuk vind om te horen.Nou ik wens je over een paar weken een hele fijne vakantie, geniet en rust lekker uit en ik zie je weer op het ven. Groetjes Jacqueline.

  • 03 Augustus 2006 - 15:50

    Marianne Van Loy:

    Hoi Sanne,
    Wat een hitte zeg bij jou. Mogen wij hier helemaal niet mopperen. Trouwens, de temperaturen zijn hier weer normaal en de langverwachte regen verveelt al weer.
    Nog veel succes de komende 2 weken en daarna veel plezier op je vakantie. Ben benieuwd of je dan nog kans ziet om ons mee te laten leven met je belevenissen. We houden je in de gaten.
    Groetjes van Marianne en natuurlijk ook van Cor.

  • 03 Augustus 2006 - 20:40

    Het Tuis Front:

    zo sanne dat is niet mis daar wat die temperaturen betreft.kijk maar uit voor verbranden, dit is erg pijnlijk hoor. smeer je maar goed in, ter bescherming. wij ,ons pap en ik zouden het erg jammer voor je vinden dat het kamp er mee stopt. je hebt dan niet echt een afsluiting van je vakantie weken. maar we begrijpen het ook wel van de kampleiding, dat je zo geen kamp kunt draaien. want die warmte is voor jullie campers en jullie als leiding zo geen lolletje. hier is de temperatuur weer gelukkig gezakt, naar normale waarde.is wel erg prettig moet ik zeggen.maar wij hopen dat jullie vakantie die jullie gepland hebben niet in het gedrang zullen komen, door deze hete.brei er morgen maar een mooi eind aan. want deze groep bevalt je wel goed heb ben wij begrepen.
    nu iets anders. siebren is vanmiddag bij ons gekomen. de oppas moest weg, van daar ons anne/marie en johan hebben hier mee gegeten, zijn nu net naar huis. onze mark is op dit moment naar limburg voor twee dagen, met aai ,john en de rest. en morgen is er weer een verjaardag bij ons, je weet wel,over wie ik het heb.zaterdag avond hebben we een feestje. zondag moeten we op verjaardagfeest bij mien en ga zo maar door. het ene feest naar de andere. nu ga ik echt stoppen, tot schrijfs daaaaaaaaaaaaag je moeder.

  • 04 Augustus 2006 - 03:31

    Henrike:

    Heei Sanne,
    Hier is het ook heel warm gisteren was het 46 graden man. pfff nie uit te houden.. Sorry ik heb geen tijd om je bericht te lezen.. Het beste nog in the BIG USA wanneer vlieg jij terug?
    groetjes Henrike

  • 05 Augustus 2006 - 11:38

    Lonneke:

    Hoi Sanne,
    Het is erg leuk om je belevenissen in America te lezen. Het is lekker warm bij jullie. Heb je een alternatief voor de niet werkende douches? Is er een meer waar je in kunt springen?! Wat leuk is dat, dat wanneer je ver van huis bent, je alles thuis meer gaat waarderen, zoals een schone badkamer en andere Hollandse dingetjes zoals hagelslag op brood. Veel plezier met alle films. Leuk dan kun je ons straks vertellen of de nieuwste films de moeite waard zijn.

    Dag meisje, take care and a big hug!

    xxx Lonneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sanne

Lees en hopelijk vind je mijn enthousiasme terug in mijn verhalen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 23546

Voorgaande reizen:

09 Maart 2013 - 08 April 2013

Ghana 2013

10 Mei 2006 - 10 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: