en nu mijn zaterdag!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu en nu mijn zaterdag!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu

en nu mijn zaterdag!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sanne

30 Juli 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

ejj mensen,

ben ik dan alweer....ben gisteren naar baltimore geweest! nou jah stelde op zich niet zo heel veel voor eigenlijk...had er zelf meer van verwacht. we hebben wel enkele foto's gemaakt natuurlijk die ik er ook op zet....zodat je ze kunt zien!!! wel was het heerlijk om savonds heerlijk uiteten te gaan in een waterrestaurant. Eignelijk hebben ze daar alleen maar vis, en jah ik lus dus geen vis...dus wat eet je dan!!! nou dat was heel simpel...er was echter maar 1 gerecht zonder vis en dat was...gebraden kip, met boontjes en wortels, en apart klaar gemaakte aardappelen! smaakte echt goed! een keer wat anders dan wat we op het kamp eten!!! :D heb mijn buik goed vol gegeten daar, want jah zoiets lekkers....kan ik nu zkr niet laten liggen! en jah dan nog iets....eigenlijk 2 dingen....het eerste ding is dat de program director ontslagen is....maar volgens mij heb ik dit al eerder verteld...en het tweede is dat hier op kamp de ronde gaat dat ik een vriend heb hier!!;) nou nee dus, ik kan gewoon alleen heel goed opschieten met een jongen hier...Hij heeft echter een vriedin(zei ie in het begin), maar hij heeft ook een beetje verwijfde acties zeg maar....dus jah...:D:D niets voor mij....:D:D zal er wel een foto van op zetten, zodat jullie kunnen zien over wie het gaat! Maar nee, ik ben deze vakantie tot nu toe nog heel braaf geweest!!!:D:D goed he? hahaha:D:D in tegenstelling van blaness afgelopen jaar!! hahaahah:D:D

ga nu ff stoppe en foto's op de site proppen....kunnen jullie weer lkkr genieten!!

groetjes en knuffies sanne

  • 30 Juli 2006 - 19:33

    Het Thuis Front:

    sanne mooie foto,s moet ik zeggen. wat ben jij al lkkr bruin. ik dacht dat onze mark bruin was maar jij spant de kroon, moet ik zeggen.wel leuk dat je daar iemand gevonden hebt, waar jij goed mee kunt opschieten.vanmiddag toen jij belde, was het hier een volle bak. fam.v.d.berg was hier en enkele vrienden van onze mark. onze mark wil deze week nog enkele dagen op vakantie met aai.en zijn nu aan het rond bellen wie er nog meer mee wil gaan met hun. zo nu ben je weer een beetje op de hoogte hoe het hier gaat vandaag. zeg meisje er wordt op het werk nog regelmatig door de bewoners gevraagt hoe het met je gaat.dus ze denken nog wel aan jou hier. nu ga ik echt stoppen tot de volgende keer je moeder.

  • 31 Juli 2006 - 10:02

    Je Zus:

    Ha meissie !!

    Dus dat smaakte wel weer GEBRADENKIP, ERTJES + WORTELTJES EN AARDAPPELTJES. MMMM..... lijkt mij wel. Maar een vraagje.....? Die kip was dat een kleintje of zoals alles in amerika xxx-large kip? hahaha.... wilde ik en mien even weten. maar goed!!!

    Oh ja mien is volgende week jarig en viert het a.s. zondag dus als je tijd hebt ?? ( ben je ook uitgenodigt)

    maar goed ga zo werken...
    Oh jah.... bij ons heeft het gister heeeeeeeeeellllll hard geregent. De weg stond helemaal blank in schaijk.

    Maar goed, meid.
    Groetjes van ons allemaal

  • 31 Juli 2006 - 18:31

    Sanne:

    nou jah een xxxxxxlarge kip!!! dus typisch amerikaanssssss:D:D egt wel beter tog?
    doeiidoeii
    alvast gefeliciteerd met mien!!!

  • 31 Juli 2006 - 19:20

    Het Thuis Front:

    verrassing, we hebben vandaag jou felicitatie,s per post thuis gekregen. kei gaaf zeg. leuk dat je ons wat stuurde voor onze verjaardagen.zullen het bewaren net als de rest wat je opstuurde. zodat je dit in je plakboek kunt bewaren. verder heb je vandaag weer lkkr gewerkt ik wel. ons pap gaat vannacht weer aan de slag, nu maar 8 uren. 12 uur is toch te veel met dit warme weer. het heeft bij ons niet geregent net als in schayk. dus lkkr weertje hier. 25 graden, zalig.ook weer een duik genomen in ons zwembad,na het werk . ga nu weer stoppen, daaaaaaaaaaaaag je moeder

  • 31 Juli 2006 - 20:12

    Je Zus:

    dus toch!!!!

    we vroegen ons af over de maat.

    en bedankt voor de felicitatie.

    groetjes van ons allemaal uit schaijk

  • 31 Juli 2006 - 22:28

    Mark:

    Ha sanne het is wel leuk dat je de mensen daar bezig houd en bruin word leuke mensen leert kennen, bruiner word als mij :( maar wanneer kom je weer terug? Even dat je het weet de vakantie was vet maar vertel ik wel als je weer een keer zin hebt om terug te komen. Groete je broer.

    ps mis ya

  • 01 Augustus 2006 - 03:22

    Sanne:

    ejj broer,
    ik vlieg 5 september terug vanuit new york, maar ik denk persoonlijk dat ik 6 september pas aankom in amsterdam! maar laat je t zeker weten als het voor mij ook duidelijk is!!!!!
    groetjes

  • 01 Augustus 2006 - 23:15

    Marjon Vogels:

    Hoi Sanne,
    Ik heb nog niet alles bij gelezen van de vakantie en nu loop ik al weer achter. Maar het laatste verhaal was al weer leuk, leuke jongen trouwens. Ik zou graag een foto willen zien zonder al te veel schaduw, dan kunnen we hem nog beter zien, beoordelen(grapje) Leuk om te zien dat je een gitaar hebt gevonden, heb je ook al gezongen? Ik ben vorige week echt begonnen op de Blitz ik heb deze week al 40 uur gewerkt, kontraktje van 20 uur is perongelijk iets uit gelopen. Maar wat doe je als je om 8.00 uur s'morgens begint en om 16.00uur als je afgewerkt ben er geen volgende dienst op komt dagen. Dan werk je maar door tot het echt klaar is. Ik heb ze s'morgens uit bed gehaald en s'avonds er weer in. Foutje in de planning. We rommelen nog echt heel erg aan. Maar het komt helemaal goed. Ik ga nog even wat verhalen lezen van je tot schrijfs. Groetjes Marjon

  • 02 Augustus 2006 - 18:53

    Je Zus:

    Sanne zou je mij ook kunen vertellen als je zeker weet welke datum je terug komt.... Moet namelijk vrij vragen aan de baas.

    Maarre.... hoor het wel

    groetjes ons

    ps het weer is zeer nat

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sanne

Lees en hopelijk vind je mijn enthousiasme terug in mijn verhalen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 23541

Voorgaande reizen:

09 Maart 2013 - 08 April 2013

Ghana 2013

10 Mei 2006 - 10 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: