jahh das was mn vrijdag!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu jahh das was mn vrijdag!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu

jahh das was mn vrijdag!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sanne

29 Juli 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

ejj mense,
jah daar ben ik dan weer! het is even geleden, maar jah was ook niet echt boeiend wat ik meemaakte...wilde wachten tot ik weer iets te vertellen had!!!
Nou dan vertel ik maar over mn mooie en fijne vrijdag. Nou het is dus lkkr vroeg en we gaan dus activiteiten doen gebaseerd op de olimpics...Erg leuk, als je mensen hebt die ook iets kunnen...Maar goewd...wij hebben langs de kant gezeten en gekeken...Maar omdat mn schoenen dus kletsnat waren van de avond ervoor droeg ik dus flipflops(slippers) en toen melissa en ik dus 2 rolstoelers gingen verplaatsen kon ik het dus niet laten om een ongelukje te krijgen....En door dat ongelukje mis ik nu dus het vel tussen mn 2 kleine tenen aan mn linker voet!!!!! Melissa reed echter per ongeluk tegen mn hak aan en ik schrik daar dus van tegen de rolstoel die ik aan het duwen was....Voelde ook egt heel lkkr!! Ik dus naar de medic en daar dus mn teentjes laten verbinden....en heb dus de hele vrijdag mank gelopen, omdat het dus zeer deed...gelukkig nu niet meer...dus kan ik rustig en normaal lopen in baltimore...maar goewd even terug naar de vrijdag...die avond gingen we dus met bijna 26 man richting een coffeeshop...(nee geen drugs verkrijgbaar;) hahahah:D:D lkkr aan mn diet coke geluisterd naar mn collega's. En ik dus gitaar gespeeld, maar was zo znuwachtig dat ik het dus vergat, achjah boeien niemand merkte het....;) en later ook nog de spice girls na gedaan...dat was wel grappig!!! er zaten egt hele goede stemmen bij! colinda, brittany en chris zijn egt goed met zingen en gitaar....Chris van allerlei attributen om gitaar te spelen!! SOWWWW gaafffffff!!!! dat is mn streven dus ook!!!! maar goewd...nadat zijn we naar scott zijn huis gereden en hebben we een after party gehad van zijn bruiloft...nou het huis waar hij in leefde....en dan de wijk!! Sow amerikaans hoor!!!!en dan heerlijke smirn off ice...raspberry!!!:D:D dat was heeeerrrlijkkkkk:D:D rond half 12 terug op het kamp aangekomen zaten we wat te chillen in de art en craft building...daar zaten de rokers, en zijn wij de bij gaan zitten..>Was egt heel gezellig!!!< er kwamen de gekste onderwerpen boven...We hebben deze week ook een nieuwe counselor gekregen...Adam hij komt uit engeland...wij dus blij een jongen erbij....is hij dus homo! Achjah het is egt een goeie gozer!!!! vicky,melissa,colinda, noeme,jessica, theresa en ik hadden het daar wel naar ons zin!:D:D

En rond 1 uur naar bed gegaan en vanmorgen om 7 uur weer opgestaan en klaar gemaakt om naar baltimore te gaan!!!! ga ook naar een aquarium en een dolfijnenshow!! dus dat wordt foto's maken!!!!

tot later!!!! nu ff ontbijten!!:D:D

groetjes sanne

p.s. mam, pap en mark had jullie geprobeer te bellen, maar er nam niemand op!!! ik wilde namelijk weten hoe mark het heeft gehad op vakantie!

  • 29 Juli 2006 - 13:54

    Je Zus:

    Ha zussie,
    Dus zwaargewond ( ;-) ), maar wel goeie doktors daar dus.... op het kamp dan.

    Ben benieuwd naar die foto's van batltimore, lijkt mij daar ook heel mooi.

    Smakelijk eten trouwens, en tot weer schrijfs!!

    groetjes ons en een hele dikke kus van Siebren

  • 30 Juli 2006 - 07:59

    Rosanne:

    hey san,

    nou nou nou, hoe krijg je het voor elkaar ;):P ..... grapje. gelukkig is er niks ernstig aan je voet. ik wou ff vertellen dat roy en ik vandaag vertrekken naar kreta. we vinden het wel jammer dat je nu ni mee gaat maar ja, wij wense je nog veel succes daar en we proberen een kaart vanuit kreta naar jou te sturen. tot snel

    kus Rosanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sanne

Lees en hopelijk vind je mijn enthousiasme terug in mijn verhalen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 23548

Voorgaande reizen:

09 Maart 2013 - 08 April 2013

Ghana 2013

10 Mei 2006 - 10 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: