washington!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu washington!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu

washington!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sanne

23 Juli 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

ejj mensen zondagmorgen 9.21 uur en jah meteen ff mn ervaringen op internet zetten...Ook zal ik proberen normale nederlandse taal te gebruiken;) gisteren vertrokken we om kwart over 7 met de camp bus richting washington....We zouden eigenlijk om 7 uur vertrekken, maar jah de camp director had vergeten de sleutels af te geven van de bus!! dus om kwart over 7 heerlijk in het busje op een lange rit...2,5 uur rijden...en jah natuurlijk ik 1,5 geslapen ofsow..want was vrijdagavond pas om half 2 op bed...dus had maar 4,5 geslapen!! nou eenmaal in washington aangekomen hebben we veel aparte gebouwen en belevenissen meegemaakt! we begonnen met de hele groep op weg naar de 2e wereldoorlog monument...heel groot en zo gaaf!! daarna na de monumenten van de vietnam en de japanse oorlog! duizenden namen stonden op een wand van ik denk wel bijna 300 meter....Langs de kant kon je dus op zoek gaan naar namen en dan stond erbij geschreven waar je moest kijken...Ik schrikken..stond er ook een coer bij!!! ik dus op zoek, maar kon het niet gevonden krijgen...te groot voor mijn te kleine oogjes...in de brandende zon!! maar goewd...op naar een monument van AL...en de washington monument...Geweldige foto's.....na dat gingen we naar het witte huis! is precies zoals in films....en het stelt eigenlijk helemaal niets voor maar goewd:D:D ben er geweest!! daarna zijn we opgeplitst...ook hebben we in een treinstation gegeten...met enkelen...in een grease bar zeg maar! was egt heel gaaf!!! daarna wat gewinkeld en toen naar een national nature museum....dat was ook heel groot en gratis en sowwwwwwwwww mooiiiiii....

van dit alles heb ik natuurlijk ook foto's gemaakt maar die krijg ik er nu ff niet op! maar zo gauw t kan...doe k dat..heb er egt heel veel gemaakt!!!:D:D

en dan nog iets...over een uur hebben we weer een meeting...we moeten dan 3 naamplaatjes gemaakt hebben...en we zijn met 3 counselors, dus jah nog ff mn verhaal typen....Wanneer ik dit typ is het 11.30...het bovenste gedeelte had ik al vroeg geschreven!!! Gelukkig krijg ik deze week een keer vrouwen....de oudste is 70, dan een van 53 en dan eens van 49! ben benieuwd hoe het gaat en wat ik dadleijk aantref...ik werk samen met melissa(is een nederlands meisje) en mary, waar ik al eerder mee gewerkt heb:D:D:D

achjah komt wel helemaal goed denk ik sow...

heb net ook even tante annie gebeld..was egt heel gaaf!!:D:D ze was blij me even te horen, en jah dat hoor ik altijd graag, maar dan hoor ik ook nog dat ze een kaart opgestuurd heeft naar me...dus ben benieuwd wanneer ik die krijg!!!!

en jah vrijdag ga ik gitaar spelen op een podium in een bar! het is daar talentenshow en jah met de nederlandse meiden gesproken en zo...nu ga ik dus eindelijk een keer echt gitaar spelen voor een grote groep IEKSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS:D:D maar jah komt wel goed, want jah ik ben ook zo goed;);) hahah:D:D neejah...en morgen komt iemand van de organisatie van london kijken hoe het hier gaat en volgende week maandag komen die leraren...en dan is het ook verjaardag van inge(nederlands meisje) dus jah moet ik wel even voor kopen!!! FEESTUH>>>>>>>jah lkkr in mn bed hahah:D:D:D
groetjes en tot de volgende keer!!!!!!!1

sannetjeeeeee:D:D

  • 23 Juli 2006 - 18:04

    Je Zus & Johan & Siebren En De Hondjes:

    Ha meis,
    Oh je hebt dus alweer voldoende meegemaakt,das heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi. Je hebt ook hele mooie foto' s gemaakt vinden wij!

    Kan niet wachten om de rest te zien en je neeffie kan ook niet wachten.

    tot weer schrijfs

  • 24 Juli 2006 - 06:49

    Het Thuis Tront:

    ja sanne daar zijn wij weer ,heel huids thuis gekomen. hebben een paar fijne dagen gehad, daar in luxenburg. zijn ook naar een abdij wezen kijken. je raad het nooit. daar stond het kruis dat hier in de kerk heeft gestaan, vorig jaar met de wereld jongere dagen en het logo van de wereld jongere dagen.. ik denk dat jij dit ook erg leuk had gevonden. ook hebben we voor jou een kaartje gekocht, die stuur ik zo vlug mogelijk naar je op. heb je nog geen post ontvangen. moet er nu toch echt wel zijn volgens mij.je hebt trouwens leuke foto,s gemaakt moet ik zeggen. zijn vanmorgen om 5 uur naar huis gereden. en kwamen onm 8 uur thuis. nu nog alles op ruimen en vanmiddag weer aan het werk. lekker uit gerust nu. zo nu ga ik stoppen meisje tot de volgende keer daaaaaaaaaaaaag papa en mama.

  • 25 Juli 2006 - 18:12

    Rosanne:

    hey san,
    je heb weer veel meegemaakt. hier gaat het ni zo goed. ik heb vanaf zaterdag opgezwollen amandelen, koorts, misselijk enz. en heb daar veel last van. op maandag heb ik meteen bloed laten prikken, want het kan fiver zijn. als het fiver is kan de vakantie naar kreta ni door gaan, en daar baal ik echt van. dus hopen dat het geen fiver is. maar goed ik laat het nog wel weten wat het is.
    vandaag is trouwens marin bij mij geweest en heeft mijn haar geknipt. da is best raar. eerst doet ze de zelfde opleiding als ons en nu kan ze goed knippen. maar goed werk ze nog en tot schrijfse

    Dikke knuffel en we missen je Rosanne

  • 26 Juli 2006 - 17:53

    Marca:

    Heej,die Sanne,geweldig wat jij daar allemaal beleeft zeg.Ik zie dat je echt geniet,ondanks de drukke dagen die er tussen zitten!!! Ik ben momenteel weer met vrienden aan het strand in Ymuiden aan zee,ff 'n paar daagjes weg.Het was vandaag hier aan zee 34graden,zal het in Brabant wel tegen de 37-38 lopen.het zee water is heerlijk.Sanne,het ga je goed,en ik leef met je mee.Take care,and also have alot off fun together!! bye for now! Greetings from me, Marca.

  • 27 Juli 2006 - 19:58

    Habraken:

    hallo sannne erg leuk om te lezen en te zien dat het goed met ons buurmeisje gaat. Nou ja buurmeisje, zo te zien heb je met dat internationale gezelschap erg naar je zin. Maak er een onvergetelijke tijd van in de States en vergeet niet wat ma flodder zie in flodder goes amerika, het blijven toch ruwe mensen die Amerikanen. Groetjes van Silvia JOey Sam Ronald.

    ps ook nog mooie dairy farms gezien foto.

    By BY

  • 29 Juli 2006 - 08:12

    Je Zus:

    Ha sanne bedankt voor je mooie kaart hij is 28-07 aangekomen.

    We hebben afgelopem woensdag de verjaardag gehad van ons s'mam. Leuk dat je belde, en dan zo lekker vroeg!! Weet je zeker dat je 1 van de 1ste bent met feliciteren.
    Jah, mama had het druk over.

    Johan moet nu nog veel werken, maar de regen is in zicht ( heerlijk ), en dan over een tijdje lekker met z'n 3-en op vakantie naar Denemarken.

    maar goed, mis you

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sanne

Lees en hopelijk vind je mijn enthousiasme terug in mijn verhalen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 23538

Voorgaande reizen:

09 Maart 2013 - 08 April 2013

Ghana 2013

10 Mei 2006 - 10 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: