hehe eindelijk::: - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu hehe eindelijk::: - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu

hehe eindelijk:::

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sanne

29 Juni 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

hehe eindelijk,

Ja de tijd is egt ver weg hier heb bijna geen tijd om iets op internet te zetten.....

maar in ieder geval alles is goed gekomen met dat minder leuke voorgeval. Hij is nu naar huis en jah dat s wel btr...maar wel sneu voor hem.

Het weer is wel egt goed nu....ik denk wel 30 graden. En het blijft voorlopig sow....;dat s beter:D:D

K moet gaan, weer werken...hopelijk vanaaf nog ff op internet om hier iets bij te zetten;) doeiidoeii

p.s. foto;s zijn egt lief zussie;) je kunt het me wel moeilijk maken;)

doeiidoeii:D

• 29 Juni 2006 - 20:17

Je Zus:

Ja he.... maar ik moet ook iets doen om jou een beetje op de hoogte te houden van onze kleine vent. Ach voordat je het weet zijn de 3 mndn voorbij en knuffel je hem.

he ga zo weer slapen dus jij weltrusten en werkse morgen/vanavond/vannacht.
    En de groetjes aan iedereen daar

xxxxxxjes ons

• 29 Juni 2006 - 21:48

Marjon Vogels:

Hoi sanne,
    Ik moet al lang naar bed maar even naar jou verhaaltjes kijken, dit begint echt op een verslaving te lijken. Ik heb 3 dagen met buikpijn rondgelopen? afscheid van 't Ven valt dus zwaarder dan ik dacht. Gelukkig versterk jij het team weer!! Weer werk. Het leven van een student gaat niet over rozen, maar wel over amerika!!!Sanne succes, we zullen morgen avond even op jou toosten, goed. Gelukkig kun je dan niet zo zat worden als op het personeels feest, feestbeest!!!!