nieuwe foto's - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu nieuwe foto's - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van sanne coer - WaarBenJij.nu

nieuwe foto's

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sanne

23 Juni 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Nou mensen hier heb ik wat foto's geplaatst van het kamp zelf,,,zodat jullie ongeveer weten hoe ik erbij zit!!

  • 23 Juni 2006 - 16:24

    Thuisfront:

    sanne we hebben je fote,s gezien wel aardig zou ik zo zeggen.op die ene foto waar jullie met z,n vijfen op staan is dat afgesproken om allemaal in het oranje of geel te gaan. of kwam het toevallig zo uit.we hebben nu een vrij weekend. jullie hebben vrijdag en zaterdag toch ook vrij. wat gaan jullie nu doen. naar zee. of blijven jullie daar om te zwemmen in het zwembad op die ene foto.een tipje uit gaan kan natuurlijk ook .want hoe kom je anders aan je amerikaan".ik heb alles gecopiert voor tante mien, morgen even weg brengen .kijken wat ze er van vind.nu de groetjes van het thuisfront.

  • 23 Juni 2006 - 16:27

    Collega,s:

    vele vragen hoe het met je gaat. heb je adres gegeven. zodat ze je ook kunnen schrijven.dus je ziet nog wel groetjes mama

  • 23 Juni 2006 - 16:56

    Cor En Marianne:

    Hoi die Sanne,
    Ik dacht dat alleen hier de mensen allemaal in oranjestemming waren i.v.m. het voetballen, maar jullie kunnen er ook wat van!
    Nou, de komende drie weken kunnen we je niet volgen. Zijn we op vakantie. Maar als we weer terug zijn zullen we je belevenissen weer volgen.
    Groetjes en succes van Cor en Marianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sanne

Lees en hopelijk vind je mijn enthousiasme terug in mijn verhalen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 39
Totaal aantal bezoekers 23525

Voorgaande reizen:

09 Maart 2013 - 08 April 2013

Ghana 2013

10 Mei 2006 - 10 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: