Kennismaken! - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van sanne coer - WaarBenJij.nu Kennismaken! - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van sanne coer - WaarBenJij.nu

Kennismaken!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sanne

13 Mei 2006 | Nederland, Zeeland

Hallo lezers,
Ik schrijf nu op 13 mei een berichtje. Ik wil even laten weten dat ik al heel lang aan het idee denk om naar een summercamp te gaan in NewYork. Daar begeleiden van kinderen lijkt me egt geweldig!Ik heb afgelopen woensdag op 10 mei een pre-departure day gehad in Nijmegen. Hier heb ik kennis gemaakt met enkele jongeren die er ook heen willen. We waren nog met 10 personen over die nog niet geplaats waren, maar nu zijn we nog maar met 7 personen over.
Ik heb hiervoor een gesprek gehad in Utrecht en een dossier moeten invullen! Dit was veel werk, maar wel goed. Ik kreeg al vrij snel bericht dat ik met mijn dossier opgestuurd was naar Catch in London. Daar is het dossier doorgestuurd en nu wacht ik met spanning op bericht van mijn plaatsing. Afgelopen woensdag vertelden ze dat de kans vrij hoog was dat we geplaats werden. Maar het blijft spannend! Ik wacht op dat beruchtte telefoontje of brief!! Zo gauw ik iets meer weet laat ik het weten!

  • 14 Mei 2006 - 11:36

    Rosanne:

    hey san,

    kei spannend hoor, maar ik weet zeker dat het wel allemaal goed gaat komen. want zo'n super meid gaat zeker door. Wel jammer dat we nu ni samen op vakantie kunnen maar ja,ik vind het heel leuk voor jou.

    kus Rosanne

  • 14 Mei 2006 - 19:56

    Henrike:

    heei Sanne...
    en jij maar wachten in spanning.. ik hoop zo voor je dat je gaat.. dan komen we elkaar mss nog wel tegen;) heel veel suc6 met wachten en alles...
    liefs Henrike

  • 15 Mei 2006 - 08:33

    Je Zus:

    Hoi meid
    we duimen allemaal voor je dat je vrij snel iets te horen krijgt. Ik zal je wel missen, maar we houden zo mooi contact via internet... zal regelmatig een reactie geven of je iets vertellen over je neefje... oke. Spreek je nog wel... groetjes xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

sanne

Lees en hopelijk vind je mijn enthousiasme terug in mijn verhalen!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 65
Totaal aantal bezoekers 23527

Voorgaande reizen:

09 Maart 2013 - 08 April 2013

Ghana 2013

10 Mei 2006 - 10 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: